Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei seksittömyyteen kuole

Vierailija
14.07.2009 |

sen enmpää kuin nainenkaan. Piste.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen minäkin että on myös sellaisia suhteita joissa seksiä on ja säälipillua ei jaeta. Ja kuten sanottu, oikea mies ei säälipillua höylää.

Vierailija
42/57 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät ihmiset kodin seinien sisäpuolella tukehdu tummaan sappeen. Ei kenenkään tarvitse tuhlata elämäänsä norsunvittunaamaisen ihmisen kanssa. :D

ja kunnioitusta, myös halua sanoin ja teoin. Niin se vain on. Tohvelisankarit ja jakojäännökset pysyvät.

Ei jakaminen osoita arvostusta ja kunnioitusta! =DD Lähinnä halveksintaa.

No jos mies ei sytytä ja on paska sängyssä mutta nainen antaa säälipillua, niin kyllä siellä takana aikamoinen halveksunta äijää kohtaan on. Luu koiralle, tiätsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät ihmiset kodin seinien sisäpuolella tukehdu tummaan sappeen. Ei kenenkään tarvitse tuhlata elämäänsä norsunvittunaamaisen ihmisen kanssa. :D

ja kunnioitusta, myös halua sanoin ja teoin. Niin se vain on. Tohvelisankarit ja jakojäännökset pysyvät.

No jos mies ei sytytä ja on paska sängyssä mutta nainen antaa säälipillua, niin kyllä siellä takana aikamoinen halveksunta äijää kohtaan on. Luu koiralle, tiätsä.

thlata elämäänsä antamalla säälipillua luuserille. Joten totta, ero. Tosin se luuseri ulos.

Vierailija
44/57 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.

Vierailija
45/57 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, samaa mieltä ollaan. =D Luuserille joku jolle kelpaa paska pano ja kitkerälle lanalle joku joka sytyttää. Kaikki ovat onnellisempia. ;)

Vierailija
46/57 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta kulmasta, niin jos mies ei pääse tyhjentämään pussejaan tarpeeksi usein, on hänellä suurempi riski sairastua esim eturauhassyöpään, joka voi taas johtaa kuolemaan.

Naisella ei taas ole vastaavaa ongelmaa.

Toisaalta mies osaa myös käyttää omaa kättään siihen laukeamiseen, joten ei ole naisesta riippuvainen tältä kannalta.

Vierailija
47/57 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri näin kieroutunut, katkera ja vahingoittamishaluinen. Onneksi lähdin, sillä on noita partnereita on sittemmin ollut ja peräänkin ovat soitelleet. :D

thlata elämäänsä antamalla säälipillua luuserille. Joten totta, ero. Tosin se luuseri ulos.

Vierailija
48/57 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, samaa mieltä ollaan. =D Luuserille joku jolle kelpaa paska pano ja kitkerälle lanalle joku joka sytyttää. Kaikki ovat onnellisempia. ;)

Luuseri voi onnellisesti lennellä kukasta kukkaan, kun lahna ruikuttaa niiden kahden lapsensa kanssa YH:na. :D

Ei lohtakaan voi saada ahvenvieheellä, joten taitaa jäädä se sytytin saamatta.

Ei siinä paljon paina mitä ne donnat seuraavana aamuna ajattelee, en minä niiden olohuoneeseen kuitenkaan aio telttaa pystyttää. Tulos ja ulos.

Vierailija
49/57 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikessa rauhassa. Lennä mihin lennät, itse en tuollaista ikinä ahvenfileelleni huolisi. XDD

Vierailija
50/57 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihme että jengi käy vieraissa. Siis sehän on itseasiassa pettämistä jos on ollakseen parisuhteessa ja ylimielisesti ajattelee ettei se toinenkaan mitään tarvi jos ei itseä huvita.

Jos riittää pokkaa olla nauttimatta parisuhteesta ja ihmisyydestä niin sitten täytyy olla sen verran edes inhimillisyyttä että sallii toiselle nautinnot parisuhteen ulkopuolella. Yksinkertainen ulkoistamissopimus. Kyllä mun mielestä uskollisuuslupaukset raukeaa jos tuolla tavalla suhtautuu suhteeseen.

Vierailija
51/57 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihme että jengi käy vieraissa. Siis sehän on itseasiassa pettämistä jos on ollakseen parisuhteessa ja ylimielisesti ajattelee ettei se toinenkaan mitään tarvi jos ei itseä huvita.

Jos riittää pokkaa olla nauttimatta parisuhteesta ja ihmisyydestä niin sitten täytyy olla sen verran edes inhimillisyyttä että sallii toiselle nautinnot parisuhteen ulkopuolella. Yksinkertainen ulkoistamissopimus. Kyllä mun mielestä uskollisuuslupaukset raukeaa jos tuolla tavalla suhtautuu suhteeseen.

Ei mikään. Sitä harrastetaan jos molemmat tahtoo. Vai?

Vierailija
52/57 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää tarjota mahdollisuus käydä vieraissa. Voit päättää, jos haluat itse olla selibaatissa, mutta et saa kieltää seksiä toiselta ihmiseltä.

Vierailija
53/57 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää tarjota mahdollisuus käydä vieraissa. Voit päättää, jos haluat itse olla selibaatissa, mutta et saa kieltää seksiä toiselta ihmiseltä.

Sitten erotaan. Eihän siinä ole pakko virua. Ei se seksi mikään perusihmisoikeus ole.

Vierailija
54/57 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi psyykata itsensä haluamaan seksiä tai olemaan haluamatta. Jos seksi ei kiinnosta, pitää itse miettiä miksi ei halua, ja hakea siihen muutosta. Itsetyydytys ja fantasioilla herkutteleminen on parhaita keinoja nostaa omia seksuaalisia haluja.

En nyt tarkoita, että jos seksi tekee kipeää, että sitä pitäisi silti harrastaa, vaan että kipuihin on haettava apua ja yrittää sitten. Se että väsyttää ja lapset vie kaikki voimat, ei ole hyvä syy: senkin voi ratkaista, palkkaamalla satunnaisesti ja budjettiin sopivin väliajoin hoitajan. Masennustakin voi hoitaa. Jos taas lääkkeet alentavat libidoa, voi lääkitystä muuttaa.

Jos kumppaniaan rakastaa, niin kyllä välillä voi sanoa että nyt ei kauheasti huvittaisi, mutta kokeillaan saatko mut lämpiämään. Sopia, että lopetetaan jos ei ala tuntua mukavalta.

Tottakai kumppaninkin on ymmärrettävä, että pienten lasten äiti ei jaksa välttämättä päivittäin, mutta kyllä vähintään kuukausittain, mielellään viikottain pitäisi jaksaa.

Itselläni usein iltaisin tunne, että ei tänään, en jaksa, mutta kun en torju heti miestäni ja annan itseni lämmetä ja kiihottua, niin kyllä sitä sitten jaksoikin ja jää hyvä mieli.

Seksi on iso osa parisuhdetta, ja helpoin keino etsiä alkuaikojen rakkautta ja yhteenkuulumisen tunnetta. Ilman seksiä suhde muuttuu toverilliseksi ja etäiseksi.

Vierailija
55/57 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiselämään kuuluvana.

Sitten erotaan. Eihän siinä ole pakko virua. Ei se seksi mikään perusihmisoikeus ole.

Vierailija
56/57 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiselämään kuuluvana.

Vierailija
57/57 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki te pihtaavat mammat, tajuatteko yhtään mitä ikuinen torjunta tekee toisen itsetunnolle? Tajuatteko yhtään, miltä se tuntuu, kun rakastamasi ihminen ei enää halua sinua?

Yritin ymmärtää miestäni, joka pihtasi. Yritin lähestyä häntä eri tavoin, mutta turhaan. Mies porskutti tyytyväisenä eteenpäin, minä olin hajalla ja pillitin salaa iltaisin.

Kyllä seksittömyys tappaa naisenkin, hiljaa sisältä päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi