Mies ei seksittömyyteen kuole
Kommentit (57)
Niin se vain on. Minä kestin neljä vuotta, ja olisi pitänyt lähteä jo aiemmin.
Itse olen miettinyt jo vuosikausia samaa, saman ongelman vuoksi.
lähtee vieraisiin tai jättää perheensä vain jonkin niin typerän asian takia kuin seksi.
Sen sijaan seksiä EI voi jakaa kuin karkkia. Jos sitä ei itse halua, ei sitä voi antaa ilman että tuntee itsensä hyväksikäytetyksi. Kenenkään ei tarvitse levittää jalkojaan ja ajatella kuningatarta. Seksiä harrastetaan jos se haluttaa molempia.
kun tehdään kuten SINÄ tahdot.
Minusta ero tiivistyy suomenkielisen "rakastella" ja englannin kielisen "make love" -käsitteiden kautta. Rakkautta tehdään, se ei ole mikään esiehto hyvälle ololle, eikä imurointi ole esileikki.
Se, että joku tahtoo elää oikeassa jaetussa parisuhteessa, jonka eteen molemmat osapuolet ovat halukkaita tekemään töitä ei ole itsekkyyttä. Se, että tahtoo sellaisen kieltää toiselta on.
Sen sijaan seksiä EI voi jakaa kuin karkkia. Jos sitä ei itse halua, ei sitä voi antaa ilman että tuntee itsensä hyväksikäytetyksi. Kenenkään ei tarvitse levittää jalkojaan ja ajatella kuningatarta. Seksiä harrastetaan jos se haluttaa molempia.
kun sairastin diagnosoimattomana ja hoitamattomana sairautta, joka aiheutti emättimen limakalvojen haavautumista ja sietämättömiä tuskia jokaisen yhdynnän jälkeen. Kuvittelin kipujen johtuvan synnytyksen jälkeisistä muutoksista. Mutta ravasin gynellä monta kertaa. Lopulta menin ihotautispesialistille vuosi esikoisen synnytyksen jälkeen, ja sain tietoon sairauden, sekä hoidettua sen! Onneksi mies ei jättänyt, vaikka "jäi pihtaaminen päälle". :(
joita tässä ketjussa varsinaisesti käsitellään. Kivualiaisuus on hyväksyttävä syy ja löytyihän se lääkekin - ja yhdessä varmaan asiasta myös keskustelitte.
kun tehdään kuten SINÄ tahdot.
Minusta ero tiivistyy suomenkielisen "rakastella" ja englannin kielisen "make love" -käsitteiden kautta. Rakkautta tehdään, se ei ole mikään esiehto hyvälle ololle, eikä imurointi ole esileikki.
Se, että joku tahtoo elää oikeassa jaetussa parisuhteessa, jonka eteen molemmat osapuolet ovat halukkaita tekemään töitä ei ole itsekkyyttä. Se, että tahtoo sellaisen kieltää toiselta on.
Juu rakasteluun kuuluukin se, että toista ei haluta lainkaan mutta antaa persettä siksi kun se on miehelle niin tärkeää. =P
Väitän ettei oikeat miehet edes halutonta tahdo panna. Hyväksikäyttäjiä sellaiset joista "rakastelua" on reiän kuin reiän nylkyttäminen.
Seksi ei ole suorite, se on läheisyyttä ja rakkautta. Ja jos ei olosuhteet täyty niin siihen ei voi kyetä.
Maailmassa on hyviäkin naisia.
miehen kanssa joka ei yhtään sytytä. Eli ero toki!
ja kunnioitusta, myös halua sanoin ja teoin. Niin se vain on. Tohvelisankarit ja jakojäännökset pysyvät.
kuinka moni nainen pihtaa sen vuoksi että ukko on niin paska sängyssä.
Aika moni veikkaisin...
ja kunnioitusta, myös halua sanoin ja teoin. Niin se vain on. Tohvelisankarit ja jakojäännökset pysyvät.
arvostusta ja kunnioitusta! =DD Lähinnä halveksintaa.
ettei kumpikaan meistä, mies tai minä, TAJUNNUT, että mikään on varsinaisesti vialla. Olimme sekaisin lapsen saamisesta, vanhemmiksi tulosta, olin käynyt läpi radikaaleja muutoksia! Luulin MONTA KUUKAUTTA, että mun haluttomuuteni ja oireeni on normaaleja! Tiedän että se kuulostaa tyhmältä, mutta siinä tilanteessa en vain tajunnut, että mikään oli oikeasti vialla. Kun olin kuitenkin käynyt pariin otteeseen gynellä. Miten paljon näitä tapauksia on? Miten monta naista on jäänyt kiinni "pihtaamiseen", koska jokin onkin vialla?
23
joita tässä ketjussa varsinaisesti käsitellään. Kivualiaisuus on hyväksyttävä syy ja löytyihän se lääkekin - ja yhdessä varmaan asiasta myös keskustelitte.
Ei jakaminen osoita arvostusta ja kunnioitusta! =DD Lähinnä halveksintaa.
puute osoittaa, että parisuhteessa on aika paljon muutakin pielessä kuin se seksi - ja en voi kyllä sellaisesta irti tahtovaa minään itsekkäänä narsistina pitää.
mitään väärää, ja se on se toinen osapuoli, joka on raatona.
mies ei sytytä ja on paska sängyssä mutta nainen antaa säälipillua, niin kyllä siellä takana aikamoinen halveksunta äijää kohtaan on. Luu koiralle, tiätsä.
kädellä pari mun exää, jos olisimme jatkaneet pidemmälle. Tosin olen niin dominoiva , olisin varmaan pakottanut heidät eri muottiin kuin mitä itse olisin arvostanut.
mies ei sytytä ja on paska sängyssä mutta nainen antaa säälipillua, niin kyllä siellä takana aikamoinen halveksunta äijää kohtaan on. Luu koiralle, tiätsä.
15