G: Mikä on miehessäsi parasta?
Kommentit (15)
miehelläsi on kaksi ämmää sydämessä!!
Olen mä hiukan kade. Minun miehelläni on tosin vain yksi "ämmä" sydämessä. toivon mukaan.
hän ei ämmittele ketään.
Eikä ole muutenkaan huonolla itsetunnolla varustettu, eikä ole lapsellinen.
15.
Eikä haittaa kiitettävän tyydyttävä seksielämä ;-)
Sellainen iso lutunen karhu, joka rakastaa meitä eli perhettään ihan pöhkönä. Valmis tekemään kaikkensa, että meillä olisi kaikki hyvin. :)
keskustelemaan ja hyvillä perusteluilla hän voi jopa vaihtaa mielipidettään. En voi sietää miehiä, joiden kanssa keskustelu päättyy "no kun se on, kun mä sanon".
saa mut nauramaan, luotettava, hyvännäköinen, korjaa ihan kaiken, sängyssä synkkaa
Niin ei munkaan tartte valita näistä. ;) Mieheni on:
- sielunkumppanini
- maailman paras ja osallistuvin isä
- komea
- huumorintajuinen
- hyvällä tavalla utelias, lukee paljon ja kertoo tarinoita lapsille
- pitää perhettä aina ykkössijalla
- eroottisesti kanssani yhtä aktiivinen, hyvä sängyssä
hassu, todella komea (pyydetty jopa mr finland - kilpailuun ;-), vaatimaton, hyvä tanssimaan..
Älykäs, komea, hauska, osallistuva perheenisä, loistava sängyssä (ja hyvin varustettu...), antelias. Enkä minä isoa palkkaakaan pahana pidä.
ihana, kiltti mies. meillä on samanlainen huumorintaju.
toki miehessä on vikansakin. saisi viettää enemmän aikaa minun ja lasten kanssa jne.. mutta todella ihanan miehen olen löytänyt :)
Vähästä pitää olla kiitollinen. Munkaan mies ei piere muuta kuin lähimpien tuttujen käydessä kylässä. Ennen töräytteli ihan kenen läsnäollessa vaan.
Terve, onnellinen, rakastaa läheisiään ja läheiset häntä, tasapainoinen mieleltään, urheilullinen, vakituisessa työssä,viettää terveellistä elämää, ystäviä riittää ja on maailman paras isä! Mitä sitä muuta toivois?
Rakastan häntä ja poikaamme mielettömästi.
hän on hyvänsydämminen,rehellinen,aito, sosiaalinen ja periaattellinen.
Kunnioittaa kaikki ihmisiä ikään ja rotuun katsomatta. Ei juo eikä polta.
On lisäksi huumaavan komea!