Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvat koneelta paperiversioiksi. Mikä firma hyvä ja halpa?

Vierailija
14.07.2009 |

Olen ihan ensikertalainen. Mitä firmaa suosittelet ja miksi?

Paljonko kuvat ylipäänsä maksavat? Jos teettää vaikka n. 100 kuvaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

extrafilmii, kuvat on o.o9€ kappale, joten isompienkin kuva erien tilaus ei kauhistuta. lisäksi on tyytyväis takuu, jos et pidä paperikuvistasi, valkkaat huonoimmat ja lähetät ne takaisin seuraavan tilauksesi yhteydessä, niin he hyvittävät niiden hinnat!

itse olen tykännyt kovasti, lisäksi heidän extra filma at home ohjelma on näppärä!

Vierailija
2/7 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ifolorista saa, mutta ei ole kokemusta, enkä tiedä hinnoistakaan.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän vai halvan?...tunnetustihan samaa ei saa samalla kerralla...;)

Henkilökohtaisesti en itse pidä niistä 10x13-pikkukuvista, vaan haluan teettää kuvani 11x15-kokoon.

Toki ovat kalliimpia, mutta näyttää paljon paremmalta!

Vierailija
4/7 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettävät sitten niitä filmipusseja joissa usein tarjouksia.

Vierailija
5/7 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin muista ei kokemuksia.

Vierailija
6/7 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 e käsittely + 0,39 s/kipale

Vierailija
7/7 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

netin kautta Extrafilm:lle kehitettäväksi. Kuvia taisi kaikenkaikkiaan olla jotain 140 kpl:tta ja norm.koko maksaa tosiaan tuon 0,09 eur/kpl, mutta otin muutamia isompiakin.

Postikulut ovat aina tilauksen suuruudesta huolimatta reilu 5 euroa, joten ihan paria kuvaa ei heiltä kannata tilatakaan. Itse olen yleensä n. ½-1v välein tehnyt tilauksen.

Nyt oli lisäksi tarjous, että heinäkuun ajan kaikki tuotteet kaksi yhden hinnalla, tämä on ihan heidän nettisivuillaan näkyvissä ja kun syöttää ostoskorissa tarjouskoodin laskee järjestelmä alennuksen automaattisesti.

Jos ei halua ladata kuvia netin kautta, onnistuu myös esim. dvd:n tai muistikortin lähetyskin.

Mulla taisi koko tilaus maksaa alennuksen jälkeen n. 15 eur ja mukana oli tosiaan muutamia isoja kuvia ja keskikokoisia kuviakin.

Olen ollut ihan tyytyväinen kuvien laatuun ja olen tilannut heiltä myös canvas-kuvia ja julistetaulunkin. Niiden saamisessa kyllä kestää välillä aika kauan, mutta ovat kivoja antaa lahjaksi ja nyt tuon tarjouksen voimassaollessa kannattaa tilata vaikka kesäkuvista jo valmiiksi joululahjat :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme