Joko tätä on käsitelty täällä?
Kommentit (26)
Toissa juhannuksena oltiin meidän mökillä kaveriporukalla.
Aamuyöstä mä löysin mun miehen ja yhden kaverin (Sannan) nussimasta meidän saunamökiltä. Onneksi kyseessä ei kuitenkaan ollut mikään paras kaveri, se vähän autto asiaa.
Kuvia en kerennyt tai tajunnut ottaa. Sain samantien niin kauheet raivarit että ei tullut edes mieleen ottaa ensin mitään kuvia.
Vituttaa vieläkin kun mietin sitä!!
Toissa juhannuksena oltiin meidän mökillä kaveriporukalla. Aamuyöstä mä löysin mun miehen ja yhden kaverin (Sannan) nussimasta meidän saunamökiltä. Onneksi kyseessä ei kuitenkaan ollut mikään paras kaveri, se vähän autto asiaa. Kuvia en kerennyt tai tajunnut ottaa. Sain samantien niin kauheet raivarit että ei tullut edes mieleen ottaa ensin mitään kuvia. Vituttaa vieläkin kun mietin sitä!!
mutta niin mielenkiintoista, voi hintsa, olen ihan täpinöissä tämmösistä jutuista. piti ihan miehellekin näyttää, että kato millasta porukkaa on jossain ja sit kiillotettiin kruunuja ja naureskeltiin sekä ihmeteltiin...
vaikka säälittää ja harmittaa sen vaimokkeen puolesta, kenen bestis ja mies siinä "pötköttelivät".
Ensin ei nähnyt kahteeen viikkoon, pistin sen ulkoruokintaan. Soitteli joka päivä ja katui tekoaan. Päätin antaa mahdollisuuden koska meillä on 1 yhteinen lapsi. Mutta ei siitä enää mitään tullut. Vuosi yritystä ja sitten päätin että haluun eroon tosta miehestä lopullisesti.
Kaverin kanssa ei olla pidetty mitään yhteyttä, eikä kiinnostakaan. Ex ja tää kaveri ei koskaan ruvenneet seurustelemaan, joten kai se vaan joku kännipano oli? mutta rikko kyllä meidän liiton kokonaan.
T 29
611300