Joko tätä on käsitelty täällä?
Kommentit (26)
Mulla jää puoliväliin, eikä siis näy mitään muuta ku pannuhuonetta..=/
Ärsyttävää..
Mulla jää puoliväliin, eikä siis näy mitään muuta ku pannuhuonetta..=/ Ärsyttävää..
Aika karseeta meininkiä jollain..
Ap
osapuolten naamat niin, että heidät voi tunnistaa. Pelkät miehen kengät ja takalisto ilman syntymämerkkejä ei riitä :D
ainakin ysätävn kasvot näkyy yhdessä kuvassa, tosin nettiin laistetusta versiosta ne on sutattu, muta tukastakin kivasti tunnistettavissa :D
osapuolten naamat niin, että heidät voi tunnistaa. Pelkät miehen kengät ja takalisto ilman syntymämerkkejä ei riitä :D
Tosin ketjun ap oli sutannu siitä naamat...
Ja päivittämällä mullakin kuva näky.
Karseaa touhua, jotenkin epätodellista...=(
Tulipas paha mieli tuosta, ihan raivostuttaa tuon ketjun alottajan puolesta!!
yläreidessä, just pakaran yläpuolella.
Ihan kamala juttu kaiken kaikkiaan - toivon, että petetty vaimo osaa tehdä tarvittavat ratkaisut :-(
Kännykällä selaaminen on niin hidasta etten löydä.
no joo.. ei kait tossa ole paljoa selitykselle tilaa... kaamea tilanne..
mutta ihmetteölen, että kukaan viitsi tuollasessa ympäristössä paneskella??
Luulis että pihallakin olis ollu mukavampi..
Onkohan ne saanu ylimääräistä virtaa siitä seiskasta...Toivottavasti rouva laittaa ulkoruokintaan, ei sellaisen ukon kanssa voi olla,joka käyttää tuommosia kenkiä!
Äidit vuoroin menevät tsiikaamaan jonkun häiskän valkoista persettä pannuhuoneessa. Apua, minä muiden mukana.
..tilaisi seiskapäivää kotiin, mutta jos sen saa käsiinsä jostain/jossain niin se luetaan suurella mielenkiinnolla kannesta kanteen:-)
Niin tekisin myös minä :-)
..tilaisi seiskapäivää kotiin, mutta jos sen saa käsiinsä jostain/jossain niin se luetaan suurella mielenkiinnolla kannesta kanteen:-)
Niin tekisin myös minä :-)
liittyy seuraan
sinä sivun 5 kuvassa kuin sammunut tai nukkuva ois. Ettei tää kumminkin olisi provo...
Minä olisin kyllä laittanut ihan tunnistettavat naamankuvat nettiin, ehkäpä hieman laitonta tai jotain, mutta toisaalta, tuskin sitä siinä ensimmäisenä ajattelisin. Ja facebookkiin myös, että varmasti koko maailma tietäis. Ja jos siitä saisi sakot niin pientä olis tuon rinnalla.
...niin monella palstalla tää linkki on pyörinyt.
Olishan se hilpeää, jos ap:lla on ollut synttärit ja joku vieraspari on intoutunut juhlan tiimellyksessä harrastamaan "luvallista" seksiä suojatussa tilassa eli pannuhuoneessa. Väsy on sitten yllättänyt pienet paneskelijat ja muut juhlavieraat ovat kuvanneet väsyneet rellestäjät :-)
Hyvällä tuurilla tää pari ei edes tiedä, että niiden kuvat on netissä :-)
Tosin ei tää pari varmaan tiedä näistä kuvista netistä, vaikka tää ei olisikaa provo.
Karseeta :D