Kertokaapas aiheesta gekot ja Thaimaa
Olen ensi kertaa lähdössä, matka varattu ja olen jo valmiiksi kauhuissani tuosta kyseisestä asiasta... Myöskään poika 4-v ei taatusti nuku jos lisko hyppää niskaan! Onko joku muu ötökkäkammoinen käynyt ja matkasta hengissä selvinnyt?!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liskot söpöjä?
Riippuu liskosta.
Pienet ovat, joku Komorin varaani sitten ei...
Korjaan itseäni: komodonvaraani siis
Onneksi sielä ei muita vaarallisia elukoita ole.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on se tyyppi joka kaivoi 16v vanhan keskustelun esiin vain ilmoittaakseen gekkokammostaan? :D
Kyllähän niitä gekkoja näkyi bungalowissa katonrajassa ja vessassa, isommassa ilmastoidussa hotellissa ei näkynyt yhtäkään.
Minä xD googlettelin gekoista muuten vain ja tämä keskustelu tuli ensimmäisten hakutulosten joukossa. Hämmenyin huoneissa hilluvista liskoista ja ajattelin että joku muukin sivistyy samalla.
Luulen että googlen hakutulokset on syynä aika moneen muuhunkin vanhan ketjun nostoon.
Gekot on harmittomia ja vaarattomia ihmiselle. Myös hyödyllisiä kun syövät hyttysiä ja muita itikoita.
En muista nähneeni gekkoja Thaimaan Phuketissa. Tosin olin vain kaksi viikkoa siellä.
Parasta-aikaa meidän hotellin huoneistossa gekko, pieni ja vikkelä, pysyttelee piilossa kun valot päällä. Niitä on kyllä Thaimaassa joka paikassa, sokea täytyy olla jos ei missään törmää, tai olla liikkeellä vain valoisaan aikaan.
Riippuu liskosta.
Pienet ovat, joku Komorin varaani sitten ei...