Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkä värinen limatulppa on normaalisti?
21.12.2008 |
Jos tulee ruskeanvihreää lapsivettä niin miten kiire on sairaalaan?
Kiitos!
Kommentit (2)
Minä en edes tiedä mikä se kuuluisa limatulppa on.
3 raskautta takana ja kertaakaan ei ole tullut mitään limatulppia. Kerran synnytys alkoi lapsiveden menolla, mutta lapsiveden nyt tunnistaa, kun äkkiä holahtaa paljon vettä housuihin.
Ruskeanvihreä lapsivesi tarkoittaa, että lapsi on kakannut lapsiveteen, mikä voi merkitä hapenpuutetta. Sairaalaan lienee syytä hakeutua saman tien, kuten myös lapsiveden mennessä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos vesi on rusk.vihreää, on tunnin sisällä oltava VIIMEISTÄÄN sairaalassa, väri kertoo sikiön hapenpuutteesta.