Apua, ottaako sossu huomioon kun äitini laittoi tililleni 200 euroa joululahjaksi
ottavatko koko summan huomioon? säännöllisesti käyn siis sossussa, ja maksavat minulle vuokran + 100 euroa joka kuukausi
se olis sit vaan ihan sama olisko äiti vähäisistä rahoistaan mulle edes antanut.. en hoksannut sanoa ettei laittaisi tilille
toisaalta mulla on tässä kuussa kyllä 220 euron lasku maksettavana, huomioivatkohan sen kun miettivät mitä ottaa huomioon
Kommentit (22)
tekee oman toimeentulohakemuksensa selällään maaten ja levittää haaransa omalle sosiaalitoimiston virkailijalle, joka aikansa hakijan kimpussa touhuaa ja jättää sitten toimeentulotuen hakijan yöpöydälle joko käteisenä tai luottokorttina.
Ja nämä pummi-huutelijat kuvittelevat sitten olevansa jotenkin parempia vaikka itse ovat kotihoroja eivätkä vuosiin ole töitä tehneet
Teidän kohdalla sitä sosiaaliavustusta kutsutaan vaan yhteiseksi omaisuudeksi, vaikka sitä hankkiessanne harjoitatte maailman vanhinta ammattia.
näin ne rahat on ainakin äidilläsi, pyydä sitten laittamaan vaikka rahalähetyksenä postin kautta .