Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, ottaako sossu huomioon kun äitini laittoi tililleni 200 euroa joululahjaksi

Vierailija
21.12.2008 |

ottavatko koko summan huomioon? säännöllisesti käyn siis sossussa, ja maksavat minulle vuokran + 100 euroa joka kuukausi

se olis sit vaan ihan sama olisko äiti vähäisistä rahoistaan mulle edes antanut.. en hoksannut sanoa ettei laittaisi tilille

toisaalta mulla on tässä kuussa kyllä 220 euron lasku maksettavana, huomioivatkohan sen kun miettivät mitä ottaa huomioon

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ne rahat on ainakin äidilläsi, pyydä sitten laittamaan vaikka rahalähetyksenä postin kautta .

Vierailija
22/22 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee oman toimeentulohakemuksensa selällään maaten ja levittää haaransa omalle sosiaalitoimiston virkailijalle, joka aikansa hakijan kimpussa touhuaa ja jättää sitten toimeentulotuen hakijan yöpöydälle joko käteisenä tai luottokorttina.

Ja nämä pummi-huutelijat kuvittelevat sitten olevansa jotenkin parempia vaikka itse ovat kotihoroja eivätkä vuosiin ole töitä tehneet

Teidän kohdalla sitä sosiaaliavustusta kutsutaan vaan yhteiseksi omaisuudeksi, vaikka sitä hankkiessanne harjoitatte maailman vanhinta ammattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä