Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paniikki!! Rinnasta maitoako??

Vierailija
13.07.2009 |

Tulin juuri suihkusta ja huomasin oudon vaalean tipan toisen nännini päällä. Puristamalla valkeaa nestettä tuli hieman lisää. En tiedä mitä se voi olla? Maitoa?? Oli kuitenkin jollakin lailla paksumpaa. Toisessa rinnassa ei vastaavaa ollut.

Ehkäisykapseli on ollut nyt kolme vuotta (pitäisi kestää viisi vuotta) ja kuukautiset ovat juuri menossa. En kai voi olla raskaanakaan??

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä kuukautiset olisivatkin vain ns. valekuukautiset (joillakin raskaanaolevilla kuulemma voi olla kuukautistenomaista vuotoa)?

Raskaus ei todellakaan olisi toivottu.

ap, yhä hieman hermostunut

Vierailija
2/17 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitoa tai "maitoa", mitä nyt onkaan, rinnasta ja heti tietenkin luulen, että jes nyt tärppäs! Mutta paskanmarjat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on jo monta vuotta maitoa tullut.

Vierailija
4/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä raskaana. Mulla alkoi tippoja tulemaan esikkoa odottaessa jo ennen plussa testiä ja siitä sitte yltyi vaan loppua kohden.

Vierailija
5/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse ainakaan epävarmuudessa elää.

ap

Vierailija
6/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärtääkseni rinnasta valuva neste voi olla merkki huoletuttavammastakin asiasta. Tsekkaapa syöpäjärjetöjen sivut ja rintasyövän oireet

Vierailija
7/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on ollut syöpäpesäke rinnassa kun oli ihan lapsi. Se huomattiin ajoissa ja oli hyvänlaatuinen, joten äiti on elossa ja voi hyvin molempine tisseineen.

Lienee kuitenkin hyvä ottaa tämäkin huomioon.

ap

Vierailija
8/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä ehkäisyrengas, pillereiden kanssa ei tule. Lopetin imetyksen 2,5 vuotta sitten mutta jäi vissiin joku "vaihde" päälle.

Vierailija
9/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mikään ei olisi muuttunut muutamaan vuoteen? Ei ehkäisy, ei paino tms.

Soitin terveysneuvontaan ja kehoittivat ottamaan yhteyttä gyneen. Osaisiko joku suositella hyvää gyneä pk-seudulta?

ap

Vierailija
10/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärtääkseni rinnasta valuva neste voi olla merkki huoletuttavammastakin asiasta. Tsekkaapa syöpäjärjetöjen sivut ja rintasyövän oireet

Eli käsittääkseni nesteen tihkuminen ei ole ihan normaali juttu. Voihan olla että käyttämäsi ehkäisykin vaikuttaa siihen tosin.

Vierailija
11/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kirkasta tai veristä. Näin ei minun kohdallani ole.

Terveysneuvonnassa esitettiin vaihtoehdoksi kilpirauhasen toimintahäiriökin, mutta asiayhteys jäi hieman epäselväksi.

Voiko kolme vuotta samana pysynyt ehkäisy aiheuttaa yhtäkkiä tällaisen?

ap

Vierailija
12/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea, maitomainen, jopa vihreä on ok. Keltainen voi olla merkki jostain tulehduksesta. Mulla tulee toisesta vihreää ja vaaleaa. Ultra ja mammografia katsottu ja lääkäri pitää sitä normaalina.

Vierailija
13/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiko jatkuvasti? Kuukautisten yhteydessä?

Vierailija
14/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri sanoi, että ei saa puristella, koska se vaan lisä sitä. Olen imettänyt viimeks noin 6 vuotta sitten ja sen jälkeen mulla tuli maitoa tosi kauan. Vuosia. Nyt huomasin et tulee enää vaan toisesta ja tosiaan vihreätä. Hätähän siitä tuli ja aika lääkäriin, mut niin vaan tämän pitäisi kuitenkin olla normaalia.

Vierailija
15/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en ole huomannut kierrolla olevan merkitystä tuleeko eritettä vai ei. Toisaalta koitan olla puristelematta kun lääkäri piti asiaa normaalina. En käytä ehkäisyä, mut tässä välissä söin pillereitä ja tilanne oli silloinkin sama eli jos puristamalla tulee.

Vierailija
16/17 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole imettänyt viiteen vuoteen ja maidontulo tyrehtyi silloinkin nopeasti. Ja nyt vasta huomasin että sitä valkoista möhnää tulee toisesta rinnasta. Aluksi tippa oli "valmiina" siinä nännin päällä (en olisi muuten huomannutkaan), mutta nyt vain puristamalla.

ap

Vierailija
17/17 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole imettänyt viiteen vuoteen ja maidontulo tyrehtyi silloinkin nopeasti. Ja nyt vasta huomasin että sitä valkoista möhnää tulee toisesta rinnasta. Aluksi tippa oli "valmiina" siinä nännin päällä (en olisi muuten huomannutkaan), mutta nyt vain puristamalla.

ap

ja imettänyt joskus. Kerran synnyttäneellä naisella maidontulo voi käynnistyä uudelleen koska tahansa, jos rinnat saa ärsykettä tai hormoneissa heilahtelua.

Siskoni, viiden lapsen äiti, kertoi että häneltä tulee edelleen maitoa silloin tällöin tippa pari, vaikka viimeisestä synnytyksestä 6 vuotta ja imetystä ei kestänyt kuin 1,5kk viimeisestä.

Itselläni tuli myös vielä vuosi imetyksen lopusta tippoja silloin tällöin ja siitä siskon kanssa tulikin keskustelu avattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän