Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en saa unta! mies soitti eilen..

Vierailija
13.07.2009 |

.. ja sanoi ettei pääsekään kotiin tänään. hän on työhön liittyvällä matkalla ja piti kotiutua eilen illalla.

nyt en ole kuullut hänestä vuorokauteen pihaustakaan enkä saa kiinni puhelimellakaan. MITÄ TEEN!? olen huolissani!

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ennemminkin kieli liity siihen, että missä sen soittajan puhelin on eikä siihen, missä se vastaanottaja on?

Vierailija
22/74 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä vantaalla kehä III:lla neljän auton ketjukolari jossa kukaan ei loukkaantunut. siinä se isoin onnettomus. seuraanpa tuota sivua kuitenkin niin kauan kunnes mies soittaa uudelleen.

nyt olen vihainen. mitä ihmettä mies oikein ajattelee!!? eikö hän tajua kuinka huolestuneita täällä olemme?! annas kun hän saapuu kotiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä halua jäädä kiinni, luulisi tekevän sen vähän diskreetimmin.. eli en usko toinen nainen -teorioihin. jotain on sattunut, mutta mitä!? ap

Vierailija
24/74 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se jossain vaiheessa vastaa:) riippuu vähän millä alalla töis.

Vierailija
25/74 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä epäilet? Mitä jos on kyllästynyt perhe elämään niin kuin se 25v. Hanna?

Ärsyttävä tilanne sulla. Mun mies tekee noin kerran vuodessa tollasen katoamis tempun, ja joka kerta saa kuulla kunniansa. Siis hän on ollut kavereiden kanssa ryyppäämässä ja ajantaju häviää. Ollaan sit koko kaveri porukan eukot ihan helisemässä.

Vierailija
26/74 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti mies ei ole kyllästynyt kotielämään.. meillä on nimittäin 3kk vauva jota tässä aina välillä ramppaan imettämässäkin.

mies ei käytä alkoholia kuin satunnaisesti ja hän on tosiaan autolla liikkeellä. ei siis ainakaan jää "putki päälle". tämä on ensimmäinen kerta kun näin katoaa ilmoittamatta mitään.

Vierailija
27/74 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoi sinulle eilen syyksi ettei tule kotiin?

*onhan tää trolli, onhan?*

Vierailija
28/74 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut tapana udella työasioita, mutta nyt toden teolla kaduttaa etten kysynyt että miksi ja koska sitten aiot tulla kotiin!

nyt alkaa hiipiä pieni paniikki. aloitan frasierin jotta saan ajatuksia hetkeksi irti tästä tilanteesta.

oliskin trolli!

Vierailija
29/74 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oikeasti tässä voi olla kyse oikeasta hädästä!

Vierailija
30/74 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
31/74 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olisi kai jo soittanut jos olisi tänään soittaakseen.. taidanpa mennä köllimään.

kiitos tuestanne ja hyvää yötä!

Vierailija
32/74 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ainakin soittaa miehen vanhemmille/parhaille ystäville/töihin tms. ja selvittää, mistä on kyse. En halua huolestúttaa, mutta itse olisin jo todella huolissani jos miehestäni ei olisi kuulunut mitään. On vielä noin pieni vauvakin. Älä enää odota, toivottavasti asia selviää!

Vierailija
33/74 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää "kehtaa" soittaa miehen vanhemmille tai kavereille! kello on jo puoliyö ja saatanpa hyvinkin huolestuttaa heidät.

olen vähän kahden vaiheilla. turha tässä on tietenkin valittaa, mutta jos poliisikin haluaa odottaa tuon kaksi vuorokautta niin ehkäpä otan asiakseni soitella tietyille ihmisille huomenna ammusella.

Vierailija
34/74 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
35/74 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap vielä linjoilla?

Vierailija
36/74 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lie tilanne?

Vierailija
37/74 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon todella, et ap miettii kuumeisesti, että miten trolliaan jatkaisi.

Ne muut vaihtoehdot kun ei ole kauhean mukavia.

Vierailija
38/74 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap katoaa kun ei enää keksi mitään järisyttävää.

Mä toivon todella, et ap miettii kuumeisesti, että miten trolliaan jatkaisi.

Ne muut vaihtoehdot kun ei ole kauhean mukavia.

Vierailija
39/74 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt soitti, oli kuulemma kännykkä hajonnut. Mutta sanoi myös että haluaa keskustella vkavasti asioista kun pääsee kotiin. Apua! mitähän lienee

Vierailija
40/74 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kännykät rikki oli hätävalhe usko pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi