en saa unta! mies soitti eilen..
.. ja sanoi ettei pääsekään kotiin tänään. hän on työhön liittyvällä matkalla ja piti kotiutua eilen illalla.
nyt en ole kuullut hänestä vuorokauteen pihaustakaan enkä saa kiinni puhelimellakaan. MITÄ TEEN!? olen huolissani!
Kommentit (74)
Mut katos oikea ap, kun me av-mammaset ollaan huolehtivaista kansaa! =D
Toivottavasti miehen selitys oli parempi kuin kirjoittamasi sillä tota on vaikea uskoa. Miksei miehen puhelin ollut päällä?
Niin ja minäkin kyllä olin huolissani että onko miehellesi käynyt jotain...
kiitos huolehtimisesta!
mies oli ihan otettu kun olin täällä jo järjestelemässä poliisietsintää. kiittäisin kuitenkin vielä tuesta ja neuvoista! kyllä av-mammoihin voi luottaa!
Jotenkin en jaksa uskoa, että olisi ollut trolli...
Ei se missään ulkomailla ole ollut kun se vastaajaviesti tuli suomeksi. Se on ollut sairaalassa synnyttämässää sen toisen naikkosen kanssa ja synnytys on vaan pitkittynyt.
Nyt sitten haluukin jatkaa elämää tän toisen akan kanssa ja haluaa keskustella siittä kanssasi. ;)
tai sit se on täys imbesilli!!!
Ei juma uskotteko te tätä shittiä?? Oikeesti ihmiset! uskotteko??
Mistä miehesi halusi puhua? Älä pidä hulluja jännityksessä.
joku jaksaa keksiä tällästä pas...!Oikeasti viiraa ihmisellä joka keksii tarinoita vakavistakin asioista!
Katsos ap on alkuperäinen ja up on usein palstalla ;-)
on sanoa, että on usein palstalla tai että on usein palstalla palstalla
AP! Onko miehestäs vieläkään kuulunu mitään?
Koska ei keksi trollille jatkoa.
AP! Onko miehestäs vieläkään kuulunu mitään?
huh, miten pitkä ketju tästä on tullutkaan!
anteeksi etten tullut kertomaan tätä aiemmin, ei tullut mieleenkään että mieheni kohtalo jäisi kaivelemaan näin! mies kotiutui samana yönä kun tätä ketjua laittelin. olin jo ehtinyt laittaa hänelle viestin puhelimeen, että aion soittaa poliisille ja ulkoministeriöön mikäli en kuule hänestä mitään seuraavaan päivään mennessä.
mies sanoi tulleensa pomon pyynnöstä eri tietä kotiin ja siksi matka venyi vuorokaudella. voi helevetti että olinkin vihainen kun hän ei ollut puhelimen päässä silloin kun yritin soitella hänelle.
miehet voivat olla joskus todella, todella ajattelemattomia! anteeksi oma ajattelemattomuuteni, en tajunnut että muutkin halusivat tietää mitä oli loppujen lopuksi käynyt!
näinkin tylysti jonkun toisen ketju..
on sanoa, että on usein palstalla tai että on usein palstalla palstalla
Oletko jo soittanut tietyille ihmisille?