Onko pitkä "iltapuku" yliampuva äidille ristiäispuvuksi?
Kommentit (24)
Joku nätti kesämekko sopii oikein passelisti kesäristiäisiin.
Iltapuku on erilaiseen tilaisuuteen minusta, mutta ihan hyvin joku pitkä juhlava mekko käy.
Paitsi jos sovitte, että kaikki pukeutuu suuriin juhlapukuihin.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=105013252
Tai entä sitten tuollainen puolipitkänä mitä tältä myyjältä myös löytyy?
ap
antaa sen juhlakalun pitää hörhelöitä ja pitkää pukua.
Ei missään tapauksesssa voi laittaa tuollaista pitkää iltapukua. Näyttäisit todella kornilta. Puku sinänsä ihan nätti tosin.
mutta pitkä hame tai mekko ei välttämättä ole, kangas esim vaaleaa pellavaa tms. Vaikea sanoa, mitä tarkoitat "iltapuvulla" lainausmerkeissä.
Mutta ristiäisethän ovat AINA päiväjuhla, joten ei niissä iltapuvuissa esiinnytä.
on yliampuva kenelle tahansa päivätilaisuudessa.
Etsisin huuto.netistä termillä imetysmekko mitä sieltä löytyy ja ottaisin jonkun sellaisen jos löytyy joku vähän tavallista (Boobia) tyylikkäämpi.
mun mielestä ei ole oikein paras mahdolinen vaate. Puolipitkänä voisi ehkä mennä, vaikka rusetteja on aika paljon siihen nähden, mutta jos ristiäiset on ihan oikeasti ristiäiset niin sehän on samalla Jumalanpalvelus ja siinä pitäisi olla naistenkin puvuissa hihat. ELi joku neuletakki tms olisi sitten tarpeen.
Tuo on aivan liian juhlava ainakin ihan normiristiäisiin. On todella juhlava häävieraallekin ellei häissä ole tiukkaa pukukoodia muuten.
Tuon mekon mukana saa organzahuivin.
ap
Muista myös ap että mitä luultavimmin sinun pitää imettää juhlan aikana joten imetysmekko olisi tosiaan paras mahdollisuus (tai sitten mekko joka mahdollistaa muuten imetyksen).
Suosittelisin minäkin etsimään huutonetistä imetysmekkoja. Joskus sieltä löytyy ihan kivojakin. :)
matalan profiilin juhlavasti. Haluatko tuntea olosi riikinkukoksi muiden juhlavieraiden keskellä?
...huutiksesta löytyi parikin kivaa imetysmekkoa tai paitaa jotka voisivat sopia.
Älä nyt ihmeessä ainakaan tuollaista riikinkukkomekkoa kuitenkaan osta.
Jos välttämättä haluat, niin se lyhyt on parempi. Mutta hörhelöinenhän se on...
Itse en kokisi niin pian synnytyksen jälkeen ja imettävänä oloani kovin hehkeäksi tuommoisessa morsiustyttö-asussa.
ettei vaan mekkojen ompelija itse mainosta tavarransa täällä`?
Kyllä se mun mielestä on yliampuva. PAITSI, jos kutsussa on sitten vaatekoodi muillekin...