Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan muslimit?

Vierailija
13.07.2009 |

Useammassa keskustelussa ihmiset on maininnut, että ovat muslimeja. Kuinkahan monta meitä on täällä palstalla? Olisi kiva tietää :) Itse olen yksi.

t. Leena

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietää saiko ristinpiirtäjä miehensä leppymään? Olisin kyllä aivan kauhuissani, jos joku pilailisi tuollaisella asialla kanssani.

t. eräs muslimi

Minä mietin joskus sellaista, että tietäähän ei-musliminaiset, jotka ovat naimisissa muslimimiesten kanssa tarpeeksi? Monet eivät tiedä, että lapset ovat sitten automaattisesti muslimeja. Jos saatte tyttölapsia, he voivat mennä muslimimiehen kanssa naimisiin mutta ei siis "ihan kenen tahansa kanssa" kuten perussuomalainen on tottunut. Ja mikäli vaimo ei tule muslimiksi, ei miestä ja naista voi haudata samaan hautausmaahan, ei vierekkäin. Eikä nainen pääse Paratiisiin, johon mies i.A. pääsee. Ja tämä muslimimies tietää nämä jutut, tietää, että elää vain tässä elämässä naisen kanssa, seuraavassa ei.

Vierailija
22/25 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä selkeämmäksi kävi se, että mäkkärin ruokia ei voi enää syödä kun ne kanat ovat islamilaisesti teurastettuja. Ush.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta islam on takkaa muslimeille. En tietenkään sano sitä hänelle. Hän on sidottu siihen loppuiäkseen. Hän ei uskalla edes ajatella, oman sukunsa vuoksikin, että se ei olekaan mikään tie Jumalan luo.

Hän on liitetty siihen uskoon jo syntyessään. Islam sitoo muslimit itseensä näillä ihmeellisillä kankeilla rituaaleillaan ( 5 kertaa päivässä polvillaan rukoillaan ja Ramadanina paastotaan siten ettei edes vettä saa juoda, joka on hyvin epäterveellistä).

Ennen islamia arabimaailma kukoisti. Sen tiede ja taide oli pitkälle kehittynyttä, nyt sitä ei edes ole, islam tuhosi ne. Esim. biologiaa ja fysikkaa ei saa edes tutkia. Naisen asema on usein surkea.Islamin jumala on hyvin salaperäinen ja ehdoton

En tietty sano tätä miehelleni mutten todellakaan usko että islam on tie Jumalan luo, se on niin ihmisten luoma taantumuksellinen uskonto kuin olla voi.

Vierailija
24/25 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne ovat saastuneita?

Vierailija
25/25 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ristinpiirtäjänaisen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan