Ärsyttävät sanat/hokemat
Kommentit (154)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:00"]
Masuasukki, masukki, täti tuli kylään, täti punainen, peiton heilutus, tjottailu, simpat, pupuilu, tarrasukkia, vauvaliimaa, kp, dpo
[/quote]
Hitsi, en ymmärtänyt näistä puoliakaan. Simpat? Tjottailu? kp, dpo???
lespo, hyysäri, mamupatja, jakorasia, "jokainen on oman onnensa seppä"
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:00"]
Masuasukki, masukki, täti tuli kylään, täti punainen, peiton heilutus, tjottailu, simpat, pupuilu, tarrasukkia, vauvaliimaa, kp, dpo
[/quote]
Hitsi, en ymmärtänyt näistä puoliakaan. Simpat? Tjottailu? kp, dpo???
[/quote]
Jos vauvakuumeilisit niin ymmärtäisit
Turre lomailee jne. Ärsyttää suunnattomasti kun turisti-sanasta käytetään hassunhauskaa lyhennettä 'turre'. Minulle tulee sanasta aina mieleen ne turri-ihmiset, jotka pukeutuu eläimiksi ja harrastaa kaikenlaista tapahtumissaan...:D
Tukkalääkäri! Käytettynä siis kampaamosta/partursta. Arghhh!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:09"]Turre lomailee jne. Ärsyttää suunnattomasti kun turisti-sanasta käytetään hassunhauskaa lyhennettä 'turre'. Minulle tulee sanasta aina mieleen ne turri-ihmiset, jotka pukeutuu eläimiksi ja harrastaa kaikenlaista tapahtumissaan...:D
[/quote]
Hahah en oo kuullukkaa tästä. Alanki käyttää. T.Juntti isolla Jiillä
Tänään kuulin radiosta jo unohtuneen ällösanan: kotoilu ja kotoilla. Siis yäk!!!
Tahtotila, terde, tupsi (tupakka), puhnu (puhelinnumero), maha-asukki/masukki, kaikki ne pippelit/pimpsat ym., poiyde/tytyde (poikaystävä/tyttöystävä)..
Mä haluan aina kuristaa ne tyypit, jotka näitä käyttää. Näit ois varmaa lisääki ku jaksaisin oikee pohtia.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:28"]
Ei kaikki oo niin musta-valkosta!
[/quote]
No tää on ikävä kyllä totuus, että mikään ei ole mustavalkoista.
[/quote]
Roskaa. Idiootit vaan höpöttää tätä, kun ei voi/osaa/tiedä. Tieteellisyyden perusta on se, että tiedetään asiat.
Kun ne vanhukset sanoo S-kirjaimen "es", F:n "ef" ja sitä rataa! Ärsyttää niin paljon.
nukkumaan.com
lomalle.fi