Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan normaalipainoinen/hoikka ystäväni

Vierailija
07.07.2015 |

(mukaanlukien minä) ei syö jatkuvasti välipaloja, vaan kunnollisen ruoan n. kolme kertaa päivässä (aamupala, päivällinen, illallinen). Nämä välipalojen mutustelijat ovat lähes poikkeuksetta niitä pulleita tapauksia. Oletteko huomanneet saman?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas töissä on näitä superhoikkia himourheilijoita, ja he kaikki syövät välipaloja. Varsinaiset ruoka-annokset on aika pieniä, ja sitten tuntuu olevan säännöllisin väliajoin jotain pientä syötävää. Mutta ne on aina jotain järkeviä, tyyliin porkkanaa ja pähkinöitä, ei siis mitään metukkaleipiä.

Vierailija
2/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kaveripiirissä päinvastoin. Hoikimmilla työkavereilla on välipala iltapäivällä ja usein ennen lounastakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pointti oli?? Hanki elämä, mitä ne muiden syömiset tai painot sinulle kuuluu?

Vierailija
4/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi se Jutta sitten neuvoo jatkuvasti mussuttamaan jotain??

Vierailija
5/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:45"]

No miksi se Jutta sitten neuvoo jatkuvasti mussuttamaan jotain??

[/quote]

Se yrittää myydä niitä omia puddingejaan.

Vierailija
6/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä syön useita välipaloja ja bmi on aina ollut 17-18.

Vierailija
7/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on jokin muotivillitys kulkea koko ajan jokin patukka kädessä. Milloin mitäkin! Energian kokonaissaanti tietysti ratkaisee. 

Omassa ikäluokassani (50) syödään normaalit ateriat ja toiset ovat hoikkia ja toiset eivät. En itse ymmärrä, miksi ihmisellä ei saa olla välillä ihan kunnon nälkä? Mikä luonnoton olotila siitä on tullut. Koko ajan pitää hysteerisesti pitää yllä kylläisyyden tunnetta. Minusta on ihana syödä, kun on oikein terve nälkä ulkoilun jälkeen ja maha kurnii. 

Olen hoikka ja syön siis sen kolme kertaa päivässä yleensä. 

Vierailija
8/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saanut viimeksi tarpeeksi vastauksia provoosi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi