Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies päätti sitten lähteä kaupunkilomalle äitinsä kanssa.

Vierailija
12.07.2009 |

Kolmen päivän reissu, ja minä saan pärjätä vauvan kanssa yksin sen ajan. Sairastan synnytyksen jälkeistä masennusta, mutta hänen äitinsä kuulemma tarvitsee tämän matkan, koska on invalidi eikä pääse muuten minnekään.

Aika tylyä minusta.

Kommentit (369)

Vierailija
21/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tama ei voi olla totta. Sinua ei ole jatetty, miehesi ei ole lahtenyt ulkomaille luuhastelemaan maksullisten naisten kanssa ja tyhjentanyt tilisi, jattanyt sinut yksin aitiyslomalaisena maksamaan asuntolainaa ja laskuja. Miehesi lahtee AITINSA kanssa kolmeksi paivaksi pois, kun palaa, menee toihin tienaamaan rahaa SINULLE ja LAPSELLESI, hoitaa luultavasti iltaisin lasta ja kotia. Joidenkin miehet ovat maassa jossa mina asun talla hetkella Afganistanissa ja Irakissa palveluksessa, kuukausia poissa eika ole tietoa, palaavatko hengissa takaisin. Ole hyva ja ajattele hiukan ennenkuin kirjoitat tanne.

Vierailija
22/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä jos mies yrittää sun takia jaksaa ja sitten voimat loppuvat. Raskasta teillä näyttää olevan, mistä voit tietää miehesi voimavarat tai ajatella että ne riittävät loputtomiin???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimavaroja väitellä täällä että ehkäpä sua vaivaa joku muukin kuin masennus? Esim persoonallisuushäiriö- johon alitajuisesti haet vastuksia ja muutosta? ärsytät toisia tahallaan, että saat peilattua ajatuksiasi?

Vierailija
24/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ollaan näin ilkeitä?

Vierailija
25/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulee olevansa psykopaatti:)

Vierailija
26/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mies ollut minuun liimattu silloinkaan

Niin, olitko siis masentunut tai muulla tavalla sairas?

ap

Vierailija
27/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs jos hän romahtaa kun vaimo on kivireki?

Olen mielestäni jo kirjoittanut tänne, että osallistun kodin ja arjen pyörittämiseen ihan kuten mieskin, enemmänkin kun mies on töissä.

ap

Vierailija
28/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee ap.n kaltaiseksi, itsekkääksi, niin en sellaiseksi halua. Minä ja minä olen sairas, voin romahtaa, mies voi hyvin, ei koskaan jätä minua, kun olen niin ihana, terapia on lässytystä, minä-minä. Ap sinä olet kuvottava, toivottavasti miehesi löytää naisen, joka on terve...

Toiveesi tuskin toteutuu. Mutta ainahan niitä voi esittää, tyypillistä keskenkasvuisille.

ap

Vierailija
29/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tama ei voi olla totta. Sinua ei ole jatetty, miehesi ei ole lahtenyt ulkomaille luuhastelemaan maksullisten naisten kanssa ja tyhjentanyt tilisi, jattanyt sinut yksin aitiyslomalaisena maksamaan asuntolainaa ja laskuja. Miehesi lahtee AITINSA kanssa kolmeksi paivaksi pois, kun palaa, menee toihin tienaamaan rahaa SINULLE ja LAPSELLESI, hoitaa luultavasti iltaisin lasta ja kotia. Joidenkin miehet ovat maassa jossa mina asun talla hetkella Afganistanissa ja Irakissa palveluksessa, kuukausia poissa eika ole tietoa, palaavatko hengissa takaisin. Ole hyva ja ajattele hiukan ennenkuin kirjoitat tanne.

Eli ainoastaan naiset, joiden mies on Lähi-idän kriisialueilla saavat valittaa. Tämä selvä.

ap

Vierailija
30/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä jos mies yrittää sun takia jaksaa ja sitten voimat loppuvat. Raskasta teillä näyttää olevan, mistä voit tietää miehesi voimavarat tai ajatella että ne riittävät loputtomiin???

mieheni on uupunut ja masentunut? Aika erikoista, koska kukaan ei todennäköisesti ole tavannut häntä. Minä olen sentään ollut 8 vuotta saman ihmisen kanssa. Ehkä nyt kuitenkin tunnen hänet paremmin kuin joku random av-mamma.

ap

Vierailija
31/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulee olevansa psykopaatti:)

Mene hoitoon.

ap

Vierailija
32/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never ending -jankkaamisesta hieman sivuun:

Osaatko jo eritellä mielessäsi, mikä laukaisi masennuksesi?

Mitä mieltä olet ehdotuksestani, että annat miehesi lukea tämän ketjun ja tekevän sen jälkeen ratkaisunsa matkalle lähtemisestä? Jotenkin minusta tuntuu, että kaikki tämä keskusteluun käytetty energia olisi ollut parempi käyttää puolisosi kanssa. Eihän ulkopuolisten mielipiteet ratkaise vaikeaa tilannettasi, vaan on kyse sinun ja miehesi välisestä asiasta.

Vierailija
33/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi olevan uupunut, vaan että sellainenkin on mahdollista.

En ole vielä ketään täällä palstalla tavannut joka jaksaa vuorokauden istua jäkättämässä ja tarttumassa joka lauseeseen. Selvästikään et kestä yhtään kritiikkiä etkä eriävää mielipidettä, vaan joka asiassa sun on saatava olla oikeassa ja sanoa viimeinen sana. Sen masennuksen lisäksi sun sosiaaliset taitosi ovat melko kehnot- tai ehkäpä itsetuntosi. Toivon sydämestäni että lopettaisit tuon jäkätyksen ja lukisit tämän ketjun; jokunen kommentti voi olla oikeassa ja auttaa sua itse ymmärtämään itseäsi- sen sijaan teet kuten entinen mieheni; hän ei koskaan kyennyt kuuntelemaan mitään vaan aina oli kauhea pakko selittää ja olla oikeassa. MIkään ongelma hänen kanssaan ei koskaan ratkennut- hänen m ielestään muut olivat aina syypäitä kaikkeen. Hän oli ehkä myös masentunut, muttei halunnut kohdata sitäkään asiaa- ja sen lisäksi hän kärsi ihan ilman diagnooseja kykenemättömyydestä ottaa vastuuta omasta elämästä. ja sen takana lienee sitten huono itsetunto, läheisriippuvuus ja mitä lie. mutta semmoista jäkätystä ei kukaan jaksa loputtomiin. parisuhde on vuorovaikutusta jossa molemmilla on heikotkin hetkensä ja vastuunsa. Jos toisella on koko ajan läjä diagnooseja estämässä vastuunottoa niin se toinen kyllä romahtaa ennen pitkää jossei älyä häipyä.

Vierailija
34/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on uupunut ja masentunut? Aika erikoista, koska kukaan ei todennäköisesti ole tavannut häntä. Minä olen sentään ollut 8 vuotta saman ihmisen kanssa. Ehkä nyt kuitenkin tunnen hänet paremmin kuin joku random av-mamma. ap

Vierailija
35/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mieheni on sairastanut työuupumusta vuosia sitten ja siitä tiedätte, että hän on nyt uupunut. Tämä selvä.

ap

Vierailija
36/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tahansa huomionkipeää vaimoaan hoivailemaan joutuva uupuu.

Miehelläsi on sairas äiti, jota hän kokee velvollisuudekseen auttaa. Hänellä on pieni lapsi, jota hänen pitäisi kyetä hoitamaan.

Ja sitten vaimona on tuollainen..

Vierailija
37/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka toisaalta olet täysin toimintakykyinen. Miksei toimintakykyinen miehesi sitten voisi romahtaa?

Eli mieheni on sairastanut työuupumusta vuosia sitten ja siitä tiedätte, että hän on nyt uupunut. Tämä selvä. ap

Vierailija
38/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo pikku hiljaa hakeutua hoitoon.

ap

Vierailija
39/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka toisaalta olet täysin toimintakykyinen. Miksei toimintakykyinen miehesi sitten voisi romahtaa?

En ole psykoottinen ollut missään vaiheessa. Jos mies uupuisi, niin kyllä tunnistaisin ne oireet jälleen.

ap

Vierailija
40/369 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet joko narsistista persoonallisuushäiriötä sairastava, tai sitten jonkinlainen rajatilapersoonallisuus.

Koko ajattelutapasi on vääristynyt.

Jos pystyt, asetu tilanteesi ulkopuolelle. Et täytä masentuneen ihmisen runnusmerkkejä, vaan lähinnä sellaisen ihmisen tunnusmerkit, joka ei kykene antamaan rakkautta lähimmäiselleen, vaan hakee äitiydestä kehuja ja huomiota, ja parisuhteesta miehen hoivaa. Kontrolloit lastasi ylentämällä itsesi esimerkiksi tarhahoidon yläpuolelle ja miestäsi syyllistämällä häntä voimakkaasti. Tällainen ihminen on narsisti.