Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minuun ihastuvat vain he joista en itse ole kiinnostunut?

Vierailija
02.01.2026 |

Ja ne harvat kerrat kun itse kehitän tunteita jotain kohtaan niin en saa vastakaikua. Eihän tämä voi aina mennä näin. Miten niin moni oikein tuntuu löytävän niin helposti jonkun jonka kanssa on molemminpuoleisia tunteita? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on sinussa. Kuvittelet olevasi parempi kuin oletkaan. Et kelpaa itseäsi paremmille, mutta et kelpuuta sinun tasollasi olevia henkilöitä.

Vierailija
2/15 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieluummin, miksi itse ihastut vain niihin, joita et voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kohtalo. Ihastun ihmisiin joita en koskaan saa, ja minuun takerrutaan kuin takiainen vaikken ole kiinnostunut. 

Vierailija
4/15 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on sinussa. Kuvittelet olevasi parempi kuin oletkaan. Et kelpaa itseäsi paremmille, mutta et kelpuuta sinun tasollasi olevia henkilöitä.

Mutta kun ei tässä mielestäni ole edes mistään paremmuudesta kyse. Ihan tosi mukavia tyyppejä ovat kaikki mutta kun ei vaan ole mitään kemiaa niin ei ole. 

Vierailija
5/15 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Joskus on ihan myös vaan tuurista kyse.

Vierailija
6/15 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen vai mies. 

Vierailija
7/15 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on sinussa itsessäsi ja kuvitelmissasi paremmuudesta.

Vierailija
8/15 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen vai mies. 

En tiedä onko sillä väliä kun varmaan tätä käy kummallekin sukupuolelle, mutta mies. 

Vierailija
9/15 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoat hämmentävästi eli et yhtään mitään.

Vierailija
10/15 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on sinussa itsessäsi ja kuvitelmissasi paremmuudesta.

Ainoa vaatimus mulla on että olisi joku jonka kanssa oikeasti haluan viettää aikaa. Ihan sama vaikka kyseessä olisi joku köyhä pitkäaikaistyötön. Mutta mieluummin olen yksin kuin otan jonkun jonka kanssa en viihdy. 

Vierailija
11/15 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et ole kiinnostunut niin vaikutat itsevarmalta. Niin kuin se toinenkin silloin kun ei ole kiinnostunut. Itsevarmuus kiehtoo. Silloin kun ihminen on kiinnostunut niin se itsevarmuus saattaa korvautua miellyttämisen halulla mikä ei ole olenkaan niin kiinnostavaa.  Tämä on toki vain osaselitys.

Vierailija
12/15 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttämisen halulla? Outo ajatelma mielestäni, jos molemmilla on yhteneväinen maku jossain asiassa.

Mutta se ei näköjään riitä. Ole sitten yksin.

Vierailija
13/15 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei tässä mielestäni ole edes mistään paremmuudesta kyse. Ihan tosi mukavia tyyppejä ovat kaikki mutta kun ei vaan ole mitään kemiaa niin ei ole. 

Sinä sanot "kemia", minä "paremmuus". Tarkoittavat tässä yhteydessä samaa asiaa. Tavoittelet sellaista, mitä et voi saada. Keskusteluapu ehkä auttaisi avaamaan näitä ongelmiasi.

Vierailija
14/15 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihmettelen miten ihmeessä niin moni löytää uuden kumppanin heti edellisestä erottuaan. Kiinnostun jostain ihmisestä ehkä kerran vuodessa, enkä aina sitäkään.

Vierailija
15/15 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun maailmassa on olemassa vain sinä ja sinun tarpeesi. Ei mitään vastavuoroisuutta.