Miksi minuun ihastuvat vain he joista en itse ole kiinnostunut?
Ja ne harvat kerrat kun itse kehitän tunteita jotain kohtaan niin en saa vastakaikua. Eihän tämä voi aina mennä näin. Miten niin moni oikein tuntuu löytävän niin helposti jonkun jonka kanssa on molemminpuoleisia tunteita?
Kommentit (15)
Kysy mieluummin, miksi itse ihastut vain niihin, joita et voi saada.
Sama kohtalo. Ihastun ihmisiin joita en koskaan saa, ja minuun takerrutaan kuin takiainen vaikken ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on sinussa. Kuvittelet olevasi parempi kuin oletkaan. Et kelpaa itseäsi paremmille, mutta et kelpuuta sinun tasollasi olevia henkilöitä.
Mutta kun ei tässä mielestäni ole edes mistään paremmuudesta kyse. Ihan tosi mukavia tyyppejä ovat kaikki mutta kun ei vaan ole mitään kemiaa niin ei ole.
Tutulta kuulostaa. Joskus on ihan myös vaan tuurista kyse.
Vika on sinussa itsessäsi ja kuvitelmissasi paremmuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen vai mies.
En tiedä onko sillä väliä kun varmaan tätä käy kummallekin sukupuolelle, mutta mies.
Tarjoat hämmentävästi eli et yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vika on sinussa itsessäsi ja kuvitelmissasi paremmuudesta.
Ainoa vaatimus mulla on että olisi joku jonka kanssa oikeasti haluan viettää aikaa. Ihan sama vaikka kyseessä olisi joku köyhä pitkäaikaistyötön. Mutta mieluummin olen yksin kuin otan jonkun jonka kanssa en viihdy.
Kun et ole kiinnostunut niin vaikutat itsevarmalta. Niin kuin se toinenkin silloin kun ei ole kiinnostunut. Itsevarmuus kiehtoo. Silloin kun ihminen on kiinnostunut niin se itsevarmuus saattaa korvautua miellyttämisen halulla mikä ei ole olenkaan niin kiinnostavaa. Tämä on toki vain osaselitys.
Miellyttämisen halulla? Outo ajatelma mielestäni, jos molemmilla on yhteneväinen maku jossain asiassa.
Mutta se ei näköjään riitä. Ole sitten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on sinussa. Kuvittelet olevasi parempi kuin oletkaan. Et kelpaa itseäsi paremmille, mutta et kelpuuta sinun tasollasi olevia henkilöitä.
Mutta kun ei tässä mielestäni ole edes mistään paremmuudesta kyse. Ihan tosi mukavia tyyppejä ovat kaikki mutta kun ei vaan ole mitään kemiaa niin ei ole.
Sinä sanot "kemia", minä "paremmuus". Tarkoittavat tässä yhteydessä samaa asiaa. Tavoittelet sellaista, mitä et voi saada. Keskusteluapu ehkä auttaisi avaamaan näitä ongelmiasi.
Itsekin ihmettelen miten ihmeessä niin moni löytää uuden kumppanin heti edellisestä erottuaan. Kiinnostun jostain ihmisestä ehkä kerran vuodessa, enkä aina sitäkään.
Sinun maailmassa on olemassa vain sinä ja sinun tarpeesi. Ei mitään vastavuoroisuutta.