Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni on melko pakkaus

Vierailija
12.07.2009 |

Vaimoni tuossa häärää ruokaa perheelle upeassa tyköistuvassa asussaan. Jotenkin seksikästä katsella häntä ja miettiä kuinka illalla lasten nukahdettua saa sukeltaa hänen herkkunsa kimppuun. Näen ja haistan jo nenässäni hänen upeat turvonneet ja kosteat *huulensa. NAM!

Johtuukohan jostain primitiivisestä ärsykkeestä. Eli siitä, kun hän kerran kokkaa ja ruokkii, niin on vain NIIN rakastava ja haluttava tunne!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko kloonauttaa itsesi meille?

Vierailija
2/17 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen ei tarvitsisi kokkailla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan hänellä on aina suuria vaikeuksia pitää näppejään erossa, kun mä puuhastelen keittiössä. Se on niin mahtavaa, kun hän tulee takaapäin ja tarttuu kiinni rinnoista tai pimpistä, silleen pikkasen rajusti. Ei toki lasten nähden. Kun lapset paikalla niin silmäpeli kovaa ja kyllä mullakin pikkarit kostuu kun ajattelen jo iltaa, kun päästään asiaan. Hemmetti tulisi nyt jo sieltä tenniksen peluustaan ja puristaisi! Eroottisuus ja seksi on niin ihanaa ja jotenkin kesällä se vielä ryöpsähtää, tarvii laittaa tekstiviesti nyt heti!

Vierailija
4/17 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti normaalisti ole näin eroottisesti latautunut. Tänään on vain tällainen olo... Vaimoni hengailee usein näillä keskustelusivuilla ja laitoin siksi viestinkin kun oli tämä sivu auki. Tänään on siis minulla se päivä, jonka toivoisin olevan pysyvä. Jos sinulla ei ole se päivä tänään, se varmasti tulee vielä.

Iltaa odotellessa...

Vierailija
5/17 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vannoa, että ei sitä vaimoa ole siellä kokkaamassa. Kunhan saat omaa kiihokettasi tästäkin ketjusta. Kuka normaali mies surffaa jossain Vauva-keskustelupalstoilla kertomassa tulevia illan tapahtumia.

Hohhoi...

Vierailija
6/17 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja odottaa iltaa ja ukkoaan...

Vierailija
7/17 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinko mies näkee rakkautensa ja arvostuksensa naistaan kohtaan? Itse vain haluaisin kuulla kuinka mieheni rakastaa ja kunnioittaa minua ja lupaa pysyä vierelläni aina. Itse haluaisin kuulla kuinka silmäni saavat veren seisahtumaan ja mies ei olisi mitään ilman rakkauttani. Vähän erilaisia nämä miesten ja naisten näkemykset.

Vierailija
8/17 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta tuo mieheni turisee, ja minä täällä käynkin taisi olla eka kerta miehelleni:) Tein muuten lasagnea ja pitkän kaavan mukaan, ja 3lle tiedoksi, että en koe kokkailua rasitteena, vaan nautin siitä, niinkuin miehestänikin, sitten illalla, kun lapset ovat nukkumassa..

Eli vannomatta paras..=)

Vierailija
9/17 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme olleet yhdessä jo 10 vuotta, joten kiva, kun tulee näitä lemmekkäitäkin hetkiä. Eivätkä nuo hetket poissulje rakastamista ja kunnioittamista, vierellä pysymisestä puhumattakaan, että erilaisia ovat naistenkin näkemykset.. se apn kokkaava nainen

Vierailija
10/17 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinko mies näkee rakkautensa ja arvostuksensa naistaan kohtaan? Itse vain haluaisin kuulla kuinka mieheni rakastaa ja kunnioittaa minua ja lupaa pysyä vierelläni aina. Itse haluaisin kuulla kuinka silmäni saavat veren seisahtumaan ja mies ei olisi mitään ilman rakkauttani. Vähän erilaisia nämä miesten ja naisten näkemykset.

Vierailija
11/17 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän palvon vaimoani. Tällä hetkellä erityisesti hänen upeaa vartaloaan ja seksuaalisuuttaan. Näytin hänelle aloittamani ketjun ja aistin heti hänen vulvansa heräämisen.. Pupillit laajenivat ja nyt hänkin odottaa iltaa.

Nyt vain yritän miettiä miten hänet illalla ottaisin. Tiedän, että hän haluaa näiden "kiusailujen" jälkeen tulla nimenomaan otetuksi. Hän haluaa kuulla minun kuiskailevan irstauksia korvaansa samalla kun hyväilen häntä.

Tämä palsta oli valintani siksi, koska vaimollani on tälle palstalle tietty paikka arjessa. Tiesin, että hän kokee tällaisen pienen virtuaalisen exhibionismin pelkästään seksuaalisena virikkeenä.

Vierailija
12/17 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että hän haluaa näiden "kiusailujen" jälkeen tulla nimenomaan otetuksi. Hän haluaa kuulla minun kuiskailevan irstauksia korvaansa samalla kun hyväilen häntä. Tämä palsta oli valintani siksi, koska vaimollani on tälle palstalle tietty paikka arjessa. Tiesin, että hän kokee tällaisen pienen virtuaalisen exhibionismin pelkästään seksuaalisena virikkeenä.

No niin. Tähän asti oli aika kiva ketju, mutta nyt tuli hyväksikäytetty olo. Outoa, vaikka olen avoin aika paljolle, niin tuo teidän exhibionismi sai aikaan höh-yök-refleksin.

Vierailija
13/17 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli muuten hyvää lasagnea=) ps. ei tuo nyt oikeasti minua ota=)

apn vaimo

Vierailija
14/17 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös täälläkin niin toivota että se unelmien uros tulee ja ottaa- ja sitten onkin yäk. Kateellisia- sanon minä! En ap;n miestä halua, mutta kyllä erotiikka on ihanaa ja pieni julkeus on hyvä mauste. Pimeessä peiton alla on tylsää.

Vierailija
15/17 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin mieheni uskomaan, että en todellakaan halua tulla "otetuksi" enkä halua kuulla mitään irstauksia? Pienikin kovakouraisuus tai härskiys sammuttaa halut tosi tehokkaasti. Silti ei mene perille vaikka rautalangasta vääntäisin.(en siis ole ap:n vaimo)

Minähän palvon vaimoani. Tällä hetkellä erityisesti hänen upeaa vartaloaan ja seksuaalisuuttaan. Näytin hänelle aloittamani ketjun ja aistin heti hänen vulvansa heräämisen.. Pupillit laajenivat ja nyt hänkin odottaa iltaa.

Nyt vain yritän miettiä miten hänet illalla ottaisin. Tiedän, että hän haluaa näiden "kiusailujen" jälkeen tulla nimenomaan otetuksi. Hän haluaa kuulla minun kuiskailevan irstauksia korvaansa samalla kun hyväilen häntä.

Tämä palsta oli valintani siksi, koska vaimollani on tälle palstalle tietty paikka arjessa. Tiesin, että hän kokee tällaisen pienen virtuaalisen exhibionismin pelkästään seksuaalisena virikkeenä.

Vierailija
16/17 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi;)

Itse sytyn juuri tuollaisesta "ottamisesta", välillä sitten hellemminkin on ok;=)

Vierailija
17/17 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeaa hiihtopäiväruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi