Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen kaverit mankuvat meillä aina päästä pelaamaan tietokoneella

Vierailija
12.07.2009 |

Kun en päästä, he lähtevät pois ja sanovat että meillä on tylsää. Onko muilla samanlaisia ongelmia ja miten olette niitä ratkoneet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lestadioilaisperheen lapset käyvät meillä kylässä ja heillä on suuri "himo ja tarve" katsoa telkkaria, pelailla pelejä jne. Olen heidän vanhempien kanssa keskustellut ja äiti totesi, että meidän pojat eivät varmasti moisia kyselisi koska se on kielletty. Muutaman kerran jaksoin sanoa ja pyysin vaikka tulla meille, mutta ei halunnut. Ei lapsiaankaan kieltänyt, joten tuollahan nuo herrantertut nyt pleikkaria pelaa. Kiellän kyllä n. tunnin jälkeen ja patistan pihalle! Totean tylsäkysymykseen, että niin se elämä välillä vaan on. Aina ovat tekemistä myös muuten keksineet.

Vierailija
2/4 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai katsoa dvd:itä. Mutta ei tämä iso ongelma ole, koska pojat lähtevät yhdessä sitten naapurin pihaan, joka on mielenkiintoisempi. Mutta rasittaa aina olla kieltämässä ja olisihan se kiva, että pojat viihtyisivät myös meidän pihassa joskus. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat kulkevat täällä kodista kotiin fanaattisesti pelaamassa ja monissa kodeissa ihan oikeasti plaavat vaan koko ajan: itse uskon, että vaikka ei pelit mitään koulusurmaajia loisikaan, että tuollainen kaiken vapaa-ajan kattava pelaainen etäännyttää todellisuudesta, köyhdyttää sosiaalisia suhteita ja takuuvarmasti tuo ongelmia tulevaisuudessa.

Ihan niin kuin tämä liiallinen netissä notkuminen, jota itse harrastan.

Siksi kun lapsilla on kavereita suljen koneen ja istun alas pelaamaan LAUTApelejä, juttelemaan jne. Mankuminen loppu ja lapst istuvat täällä kuin liimattuina..

Vierailija
4/4 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin kuin tämä liiallinen netissä notkuminen, jota itse harrastan.

Siksi kun lapsilla on kavereita suljen koneen ja istun alas pelaamaan LAUTApelejä, juttelemaan jne. Mankuminen loppu ja lapst istuvat täällä kuin liimattuina..

Mäkin laitan koneen kiinni, kun lapset tulee sisään ja teen jotain järkevää. En halua näyttää huonoa esimerkkiä. Ihan liikaa tulee istuttua netissä näin lomallakin... :(

Toinen vastaaja