Ikävää, kun Michael Jackson kuoli
ja hän ei ehtinyt antaa av-mammoille hyviä sisustusvinkkejään. Olisi ollut vähän vaihtelua Marimekkoihin ja Teemoihin.
Poliisi ratsasi Neverlandin - tältä näytti Jacksonin outo leikkikoti
10.7.2009 21:46
Poliisit ratsasivat Neverlandin vuonna 2003, kun Jacksonia syytettiin lapsen hyväksikäytöstä. Ennen julkaisematon video näyttää Jacksonilta lähteneen mopon täydellisesti käsistä sisustajana.
http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/1709488
Kommentit (16)
hän rakensi oman paratiisinsa maan päälle.
Joo ja lapsuudenkotini on JT-perhe. Lisäksi monet videot ja laulut sopii hyvin JT-taustaan. Olen katsonut asioita samasta suunnasta kuin Michael Jackson lapsuudessaan.
Siksi hänen kuolemansa on ollut erityisen koskettavaa ja surullista - tuntee oman kuolevaisuutensa todellisemmin.
JT opetuksissa oli silloin kauan aikaa sellainen sanoma että "Miljoonat jotka nyt elävät eivät kuole koskaan". Jackson sanoi jossain haastattelussa että hän elää aina.
Jos tällaista on lapsuutensa kuunnellut uskoo siihen varauksetta. Oletus oli että maailmanloppu tulee 70-luvun puolivälissä ja siitä puhuttiin kokouksissa.
Ajankohtaa eivät enää sano, ainoastaan että lähitulevaisuudessa ja pian tms. Raamatussa sanotaan ettei sitä päivää tiedä kukaan muu kuin Jumala yksin.
eläimet ja ihmiset sulassa sovussa kauniissa puutarhissa - eikös se Michael ollutkin JT ainakin joskus?
Tosiaan, en tullut ajatelleeksi, mutta näinhän se on.
mikä olisi kuin jehovan todistajien lappusista. Eikä tuossa nyt muutenkaan mitään niin ihmeellistä ollut. Joittenkin nyt vaan täytyy taas väen vängällä vääntää.
On niitä joissa on eläimiä, kirahveja, laamoja tai alpakoita, lehmiä yms.
Ei sitä sanomaa tarvitse erikseen hakea jos on JT tai entinen JT niin kyllä sen näkee ja kuulee.
sitä pedofiiliä, ihan oikein et kuoli. vielä kun sen huono musiikki katoisi maan päältä nii ei tarttis enää siitäkään kärsiä
Olin aivan ihastunut kun näin ton videon ja olin kyllä lukenut jo aiemmin että siellä on noit nukkeja, mitä pahaa niissä on?
ja mistä me tiedetään miten ne muut julkut elelee?
Olin aivan ihastunut kun näin ton videon ja olin kyllä lukenut jo aiemmin että siellä on noit nukkeja, mitä pahaa niissä on? ja mistä me tiedetään miten ne muut julkut elelee?
Mulla itselläkin valtaa sellainen mieli kun menen Linnanmäelle tai disneylandiin - tekisi mieleni hankkia itselle ihan jokainen ihana prinsessafiguuri ja mekko sekä merirosvolaiva. Ehkä juuri tästä syystä lapsillani on järjettömästi tavaraa, kun eh sentään kehtaa niitä itselleni hankkia. Unohdan olevani aikuinen ja lapsi sisälläni näkee kaiken sen taian mitä ympärillä on. Tätä samaa taikaa näen myös lasten kanssa työskennellessäni. En silti ole pedofiili. En usko että oliko Michaelkaan, vaikka olisi kuinka homoseksuaalinen ollutkin.
korkeintaan Helinä-Keijulla kumauttaisivat!
kuin Ikealla sisustetussa koivu/valkoinen-väritetysssä lähiörivarissa. Aika hauska.
Ei ole ollut Panin Peterit himassa Miikaelillla. Huh!
olisin viihtynyt tosi hyvin, maanpäällinen paratiisi. Ne kirjat mitä luki oli kyllä aika pinnallisia nippelitietoa, ei mitään erikoista.. ainostaan Raamattu oli useana kappaleena. Milloinkahan toikin oli filmattu?
eläimet ja ihmiset sulassa sovussa kauniissa puutarhissa - eikös se Michael ollutkin JT ainakin joskus?