Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen sisko ja sen koira.... argh!!!!

Vierailija
12.07.2009 |

Hermot menneet, miehen sisko on tuolla jossain ryyppäämässä ja koiran hoito meidän niskoillamme. Harmittaa koiran puolesta, meilläkin on kiirettä että emme ehdi koiraa juurikaan huomioimaan. Minun ja mieheni lisäksi meillä on yhteinen lapsi ja häät 2 viikon kuluttua. Olisi todellakin muutakin tekemistä kuin koiran perään kattominen. Mieheni sisko ei ole ehdottanut yhtään vastapalvelusta tai edes että maksaisi meille takaisin koiran pidosta. Perjantaina hänelle yritin huomauttaa että meillä olisi omiakin kiireitä mutta hän vain kohautti olkapäitään ja sanoi että koira menee siinä sivussa. Mieleni tekisi kiikuttaa koira lähimpään hoitolaan...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiraa ei ehdi välissä kusettamaan??

Vie ihmeessä hoitolaan ja lasku siskolle! Vituttaisi kyllä todella rankasti.

Vierailija
2/2 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reissuilla. perjantai oli paras. hän lähti vain pariksi tunniksi tampereelle mutta ei ole vieläkään sieltä kotiutunut. koira lähtee huomenna hoitolaan... ei pahalla, olen koira ihminen ja siksi minua harmittaakin kun ei ole enää intoa katsoa toisen koiran perään eikä aikaa. ymmärtäisin jos olisi pari kertaa vuodessa mutta kun on meillä melkein joka toinen viikonloppu.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä