Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko sinun mielestäsi kirkkoon sellaiset ihmiset,jotka eivät ole uskovaisia?

Vierailija
16.04.2026 |

Ihmettelen kyllä,miksi kirkossa edes olisi ihmisiä ,jotka eivät edes usko oikeasti Raamatun Jumalaan eli Jeesukseen.

Usko ei tarkoita sitä,että uskotaan Jeesuksen eläneen,olleen olemassa.

Oikea usko on sitä,että noudatetaan ja kunnioitetaan Jumalan Sanaa.

Sellaisten ihmisten,joille tämä ei käy,pitää pysyä poissa kirkosta.

Ei heidän kuulu olla seurakunnassa hapattamassa koko seurakuntaa,eikä varsinkaan johdossa.

" Pienikin määrä hapatetta hapattaa koko taikinan"- Apostoli Paavali

Tiedän ,on jo liian myöhäistä.Taikina on jo hapantunut ja pahasti.

Kirkko on jo täynnä maallistuneita seurakuntalaisia ja johtajia.

Heille ihmisten mielipide on tärkeämpi kuin Jumalan.He haluavat miellyttää ihmisiä,mukaan lukien itseään.

Eivätkä edes lue ja tutki Jumalan Sanaa.

Tarkoitan ev.lut Kansankirkkoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyihmisen on vaikea uskoa jumalallisiin ihmeisiin, joille ei ole olemassa luonnollista selitystä.

On myös vaikea uskoa apostolisen uskontunnustuksen joihinkin kohtiin, kuten että Jeesus "sikisi pyhästä hengestä" ja varsinkin ruumiin ylösnousemukseen.

Sen sijaan kirkko ja seurakunta voivat auttaa elämään arvokkaasti hyvää elämää.

Vierailija
2/7 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin patriarkaattia takaisin!

Olen tosissani. Naisen arvo ei alene siitä ettei hän ole pappi. Ei tipan vertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkoon kuuluu kaikki ihmiset, jotka haluavat siihen kuulua.

Kuka sinä olet rajaamaan ihmisiä ulkopuolelle, aikamoisen härskiä. Eikä kristillistä laisinkaan.

Vierailija
4/7 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole edes kastettu.

Vierailija
5/7 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lapsena kastettu ja ollut kirkon jäsen. Aikuisena olen eronnut kirkosta, koska olen uskonnoton. Kirkko yritti kovasti houkutella takaisin jäsenekseen. Tuskin olivat huolissaan sielustani vaan maksamastani kirkollisverosta.

Vierailija
6/7 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse seurakunnasta, joka on Kristuksen ruumis, niin se on tietenkin uskovien yhteisö. 

Ihmiset voivat perustaa monenlaisia yhteisöjä, ja antaa niille monenlaisia nimiä ja tehdä omia määrityksiä siitä kuka voi olla jäsen ja mikä on toiminnan tarkoitus. Saattaapa joku kehdata nimittää sellaista vaikka kirkoksikin.

Vierailija
7/7 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillisdemokraatit eivät ainakaan toimi Jeesuksen oppien mukaan vaan nimenomaan nauttivat köyhien riistosta ja mammonan keräämisestä itselleen. Eivät ole evääkään liikauttaneet puolustaakseen vähäosaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä