Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keinoja päästä syylistä eroon?

Vierailija
11.07.2009 |

Lapsella on sormessa syylä ja toisessa kädessä syylän alku. Onko noihin olemassa mitään keinoa saada pois ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista. Varmaan sieltä löytyisi muitakin keinoja, ja ihan ilman reseptiä juu.

Vierailija
2/6 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jäädytetään. tosin on kivuliasta eikä tuokaan aina auta. mulla ei ainakaan nuorempana auttanut mikään. meni sitten ajan kanssa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mistä tää on saanut alkunsa, mutta tytär kertoi kaverin öidin tehneen näin ja meilläkin on lähtenyt syylät jaloista ja käsistä. Eli laita veteen suolaa ja liota siellä. Suhteista en tiedä yhtään enkä ajoista, mutta ite laitoin ämpärin pohjalle ainakin desin suolaa ja vettä silleen että jalat peitty. Ja pidin jotain puoli tuntia ja tosiaan ne kaikki lähti hyvin pian.

Vierailija
4/6 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jäädytetään. tosin on kivuliasta eikä tuokaan aina auta. mulla ei ainakaan nuorempana auttanut mikään. meni sitten ajan kanssa pois.

Eli jos ei vaikka "ole aikaa" siellä lääkärissä piipahtaa, niin hoituu myös kotosalla.

Vierailija
5/6 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri puudottaa ja kauhoo pois. Lähtee hetkessä eikä leviä. Syylillä on taipumus levitä lapsilla. Minulla oli lpasena 12 kpl käsissä ja kaikki kauhottiin pois puudutuksen jälkeen. Jos syylät eivät kovasi haittaa niin saattavat itsekseen lähteä kahdessa vuodessa...

Vierailija
6/6 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat olla viikon ja tarkistat tilanteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi