Miten saisin jatkuvan pienen flunssan loppumaan?
Olen kärsinyt tästä teinistä lähtien. En juuri tervettä päivää näe vaan aina on kurkku hieman kipeä ja nokka tukossa, aina hieman aivastuttaa jne.
Hedelmiä ja vihanneksia syön ehkä ajoittain liian vähän (salaattia tosin syön usein ja paljon mutta muuten..). Siitäkö tämä vain johtuu? Mikä auttaisi?
Kommentit (6)
Tiedän, että siitepölyallergioita on, niihin käytän satunanisesti lääkkeitä (väsyttävät, joten en aina), tämä flunssa on kuitenkin ympärivuotista.
Tällä hetkellä asumme 2 vuotta sitten valmistuneessa kerrostalohuoneistossa, ei pitäisi olla homeongelmaa, homemittaukset ja muut asiaankuuluvat tehtiin ennen tänne muuttoa ja kaikki oli ok. Muilla perheenjäsenillä ei vaivaa, minä vaan aina ja ikuisesti niiskutan ja kärsin.
Voisiko vaiva johtua kitarisoista? Veljeltäni ne leikattu, olivat isot ja märkivät. Tai jotain muuta allergiaa? Äh, todella rasittavaa.
homeopatiaa, mutta se tunnetusti herättää täällä paljon arvostelua... mutta silti uskallan väittää, että homeopatia on parasta silloin, kun koululääketiede ei löydä selitystä.
homeopatiaa, mutta se tunnetusti herättää täällä paljon arvostelua... mutta silti uskallan väittää, että homeopatia on parasta silloin, kun koululääketiede ei löydä selitystä.
homeopatia on sen vastapuolen asialla pohjimmiltaan.
Voisiko vaiva johtua kitarisoista? Veljeltäni ne leikattu, olivat isot ja märkivät. Tai jotain muuta allergiaa? Äh, todella rasittavaa.
Itselläni oli lapsena / nuorena aina flunsaa ja välillä sitten se paheni bakteeritaudeiksi hengitysteihin. Söin useita antibioottikuureja vuosittain ja olin paljon poissa koulusta. Sitten todettiin astma ja sain siihen lääkkeet ja joha loppui jatkuva sairastelu.
viisi vuotta sitten poistettiin myös nielurisat ja sen jälkeen olen ollut tosi vähän ikinä sairaana.
Eli mene tutkimuksiin vaikka yksityisen puolen kautta jos ei muuten pääse.
Eikös jumala ole luonut ne kasvit, joista homeopaattiset valmisteet tehdään?
Meillä noita oireita oli, kun asuttiin hometalossa.