Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttö vai poika?

Vierailija
28.06.2009 |

Heippa kaikille!

Mitä "pomminvarmoja" ennusmerkkejä tiedätte / olette kuulleet liittyen siihen, onko masurkassa kasvamassa tyttö vai poika?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/7 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän nää mitenkään varmoja, mutta mulla on tytöstä kasvanut raskausmaha leveämmäksi, niin että takaakin huomaa...pojista ei takaapäin ole ees huomannut raskautta.

Näin mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tyttövatsa" ja tokassa "poikavatsa", molemmat silti ollut tyttöjä.

-2

Vierailija
4/7 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi ap, että minulla on ollut kaksi ilmiselvää poikamahaa. Esikoisesta oli tyttösyke ja kuopuksesta poikasyke.

Näillä oireilla minulle on syntynyt kaksi tyttöä.

Ei kai kukaan usko tuollaisiin juttuihin oikeasti?

Vierailija
5/7 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tyttöä.

Vierailija
6/7 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään noista merkeistä ei voi päätellä lapsen sukupuolta missään määrin. Kysymys on pelkästä taikauskosta.

Meillä merkit kahdessa ulkoisesti täysin samanlaisessa raskaudessa liittyivät ultratulokseen: toisessa näkyi pippeli, toisessa ei.

Vierailija
7/7 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolme mahaa joissa ei oo takaa nähny, maha silti VALTAVA. Sivuttain ei voi olla huomaamatta että on paksuna! :D

Sykkeet menee sen mukaan onko lapsi unessa vai jumppaako. Itsellä monesti kun sykettä kuunneltu ensin syke matala: nukkuu ja sitten herää ja lapsi alkaa hermostumaan mahassa.

Linea negro jos jää alle navan niin käsittääkseni puhutaan tytöstä, pojasta viiva nousee navan yli rintalastaan saakka. Jälleen: 3 poikaviivaa tullut allekirjottaneelle.

Samaten iho on raskausaikana ollut hyvä, tiedä häntä mutta sekin viittaa poikaan: tyttö vie raskaana äidin kauneutta? Olis kiva saada tyttö niin olis vertailupohjaa onko eroja, mutta näin itsellä, vois olla ehkä samaa jos odottaisi tyttöä.