Miten 50-kiloisilla voi olla 70cm vyötärö??
Miten?? Itsellä oli ylipainon rajalla (BMI 24,5) vy noin 73 cm... Ja painoa oli silloin 70 kiloa.
Miten normaalipainoisella tai jopa laihalla naisella voi olla niin paksu vyötärö?
Kommentit (43)
Mulla ei jää oikeestaan yhtään "tyhjää tilaa" vyötärölle, kylkiluut ylettyy alas ja lantio ylös. Mitat 175 cm ja 60 kg, vyötärö 70 cm ja vatsa litteä. Ehkä pari senttiä vois jollain kitukuurilla saada tiristettyä, mutta 60 cm on ihan mahdoton ajatus.
Niinpä. Aatella. Miten ihmiset voi olla eri muotoisia? Kummallista kerrassaan.
leveä vyötäröiset: olette kauniita <3
Olen 162-senttinen, suurimman osan aikuisiästäni olen painanut 48 kiloa ja vyötärönympärykseni on 62-63 cm (82/62/90).
Kehon malli voi olla sellainen että kaikki kerääntyy vatsaan. Esim tämä nainen on hoikka, mutta se vähäkin ylimääräinen menee suoraan vyötärölle:
https://www.instagram.com/p/CGSSL4VgHeu/?igshid=1o7gdj8t8k7sj
Mun vyötärö voi paisua kymmenen senttiä tunnissa - suolisto. Aamulla on muutenkin maha litteämpi ja illalla pönäkämpi.
Rasva kertyy yksilöllisesti eri paikkoihin. Luut on eri mittaiset ja kokoiset, toisilla leveämpi lantio, joillain on pidempi suolisto joten massaa on keskivartalossa enemmän ilman rasvaa ja lihaksiakin. Sitten vielä fyysinen koko.
Olen 163 cm pitkä ja painan 62 kg, vy 72 cm
Mulla on keskivartalo 67 ja onnellinen siitä, enkä silti pidä tiukkoja vaatteita . Salilla akat hirveän katellisia tiimalasivartalostani, vaikka en ollut treenannut alkuun. Kuittauksia sateli ja niskannakkeluksia pötkölaudoilta hoikiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on keskivartalo 67 ja onnellinen siitä, enkä silti pidä tiukkoja vaatteita . Salilla akat hirveän katellisia tiimalasivartalostani, vaikka en ollut treenannut alkuun. Kuittauksia sateli ja niskannakkeluksia pötkölaudoilta hoikiltakin.
Ja treenaamisen jatkuttua se oli jo 60, nyt taas takaisin 67.
Mulla vyötärö oli 59 cm kun painoin 42kg eli olin oikeasti alipainoinen. Nyt 53 kg ja 68cm, ja ei näytä kyllä mielestäni vieläkään yhtään paksulta, kun muuallekin tullut lihaa, keskivartaloni siis silminnähden kapenee vyötärön kohdalla.
Kaikkein karmein naistyyppi on lehka pötkölauta joka pitkä ja joka yrittää esittää sen vartalon olevan se kaunein- no ei oo :D !
Vierailija kirjoitti:
Olen 162-senttinen, suurimman osan aikuisiästäni olen painanut 48 kiloa ja vyötärönympärykseni on 62-63 cm (82/62/90).
Alipainoinen olet. Ei ole terveellistä.
Nuorena olin 180 cm / 72 kg, silloin mitat oli 103-67-98. Kai se auttaa, kun on enemmän pituutta, niin kylkiluiden ja suoliluun väliin jää tilaa kaventua.
Nykyään painoa ja ympärysmittaa on enemmän, mutta edelleen vyötärö on reilut 20 cm kapeampi kuin lantio. Suhteellisesti sitä läskiä on kuitenkin kerääntynyt vanhemmiten just vyötärölle eniten.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lyhyt keskivartalo. Alimmat kylkiluut ovat melkein kiinni suoliluun harjassa. Kävin kerran fysiatrilla ja hänkin kiinnitti huomiota tähän ominaisuuteeni. Tarkoitta sitä, että vyötärössäni ei ole selkeää kapeaa kohtaa ollut koskaan. Olen normaalipainoinen, mutta VY 80. Harmittaa, mutta minkäs teet, ollessani normaalipainon alarajoilla ei ollut vyötäröllä kapeaa kohtaa silloinkaan. Kaiken lisäksi mulla on tosi hyvin erottuvat vinot vatsalihakset eli keskivartaloni on hyvin miesmäinen.
Meghanilla on tällainen
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein karmein naistyyppi on lehka pötkölauta joka pitkä ja joka yrittää esittää sen vartalon olevan se kaunein- no ei oo :D !
leuhka siis, siksi karmea.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö yhtään pötkövartaloa joka voittanut Universumit? Ette.
Itse 161cm/59kg ja vyötärö 69-70cm. Ei edes mikään kapea ole.
Siten, että on omenamallista vartalotyyppiä. Se tarkoittaa, että rasvakerros ei kerry reisiin eikä lantiolle, ollenkaan. Takapuoli on miesten mallia. Kaikki menee vyötärölle. Mä oon juuri dietillä, kun vyötärönympärys nousi taas melkein 90 senttiin. Painan 64 kg. 5 kiloa pitäisi pudottaa ja ne on kaikki vyötäröllä.
Pituus 167, paino 53 kg ja vy 80 cm. Eikä ole ihmeemmin rasvaa vyötäröllä tai vatsalla vaan olen vaan malliltani suora pötkylä. Leveät kylkiluut jotka ylettyy lähes leveisiin lantioluiden yläosiin.