Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukka ja testi tehty

Vierailija
10.07.2009 |

Eli hormonikierukka lähes 2 vuotta, 3 lasta ja kolmisen päivää pahoinvointia, alamahajomotusta jne. Testi negatiivinen. Ei se kyllä rauhoittanut yhtään; jos oireet jatkuu niin teen testin uudeleen myöhemmin. Kuukautiset on olleet koko ajan, kylläkin niukat, mut minä torvi en oo muistanut laittaa ylös päiviä :(

Ajatuksena se, että jos ois raskaana, niin kierukka pois mah. pian.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja raskausoireita on ihan joka kuukausi, eli pahoinvointia, alavatsajomotusta/kipua, rintojen arkuutta sun muuta, mutta en ole edes epäillyt koskaan raskautta :)

Vuotojakaan ei tule läheskään joka kuukausi.

Luotan siis kapistukseen... tai ei ainakaan vielä ole maha lähtenyt kasvamaan :)

Vierailija
22/34 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aiemmin ollut hormonikierukka ja raskausoireita oli joka lähtöön. Sama nyt Cerazette-pillereillä. Kun asiaa alkaa ajattelemaan, oireet vaan voimistuu. Jos tulisin vahingossa raskaaksi, ihmettelisin varmaan vaan, kun ei nyt tunnu oireita ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri totesi että minulla on paha kohtutulehdus ja kierukka poistunut paikaltaan. Onneksi en kuitenkaan ollut raskaana, lääkäri epäili kyllä sitäkin....

Tämän kokemukseni perusteella en oikein voi suositella hormoonikierukkaan kenellekkään.

Vierailija
24/34 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa aiemmin kirjoittelinkin, että tulin minäkin raskaaksi hormonikierukasta huolimatta ja odotin vielä kaksosia.

Että että... Noita raskausoireita oli useammankin kerran niiden vuosien aikana kun mulla tuo hormonikierukka oli. Menkat alkoi aina joskus, välillä tosi runsaina ja välillä niukkina. Mietin, että onkohan ollut mahdollisesti aikaisemminkin jo raskauksia, mutta ne ovat menneet kesken ennen kuin olen edes tajunnut? Kuparikierukallahan on mahdollista, että sitä hedelmöittyy vaikka kerran kuussa, mutta raskaus ei jatku. Tämä saattaisi selittää kummallisen pitkiä taukoja ja omituisia tuntemuksia hormonikierukan asettamisen jälkeen!

Vierailija
25/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen vieläkin jaakailee samaa asiaa. Eilen luulin menkkojen alkaneen, mutta tiputtelua kesti vain päivän ja loppui. Eka kertaa koitin tunnustella kierukan lankoja, mutta en tuntenut (voihan ne olla kyllä niin lyhyetkin) Minulla toisinaan menkkojen aikaan tulee reilummin verta ja hyytymiä. Luin jostain, että kierukka saattaa poistua hyytymän mukana. Pitäisköhän käydä tarkistuttamassa...

Pahoinvointia ei nyt ole, mutta muuten entisiä "oireita"

Vierailija
26/34 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä se tuntuu kun kierukka tulee ulos?voiko raskaaksi tulla vaikka on hormonikierukka?kun tuntuu et,mulla on raskausoireet vaikka on kierukka.maha pyöristynyt,unohtelen asioita,äksyilen välillä,rinnat on sen näköiset kun ois synnytyksen jälkeen.mietin et,pitäiskö tehdä testi vai ei.mitä te teksitte.

Vierailija
27/34 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on ollut hormonikierukka 2kk.

Vierailija
28/34 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohje Rakkaat naiset Mirenan kanssa on kuitenkin se, että kun ekat menkat jää tulematta, TEHKÄÄ RASKAUSTESTI! Jos tämä testi nega, ette ole raskaana, vaan kierrukka toimii! Kierrukan tarkoitus on huijata kohtu uskomaan, että siellä on jo vauva.. Tästä voi johtua ns. raskauden oireet :)

Vierailija
29/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.kysymys,minulla ollut hormonikierrukka alkukeväästä 14 asti,ei ole tullut menkkoja moneen kk,vk sit alkoivat pienenä ja jatkuu vain.onkohan tämä normaalia?-huolestunut

Vierailija
30/34 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/34 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kierukka (Mirena) jo viidettä vuotta ja juuri ajattelin käydä poistatuttamassa sen.Kunnes rupes tuntumaan vatsassa ihmeelliseltä. Aloin epäileen heti raskautta, hain testin kahdesti ja molemmat näytti negatiivista. Kuitenkin on sellai vahva tunne raskaudesta. En tiedä painikoinko ja siksi kuvittelen oireilun. Runsas valkovuoto, voimistunut hajuaisti, palelu, semisti arat rinnat ja se kiristys/paineen tunne mahassa. Jos olen raskaana niin ajattelin kyllä pitää lapsen jos vain mahdollista, mutta mitäs kun on jo kuitenkin kerennyt jotenkin asiaan ns asennoitumaan ja oireet ovatkin vain esim. hormoonihäiriöstä johtuvaa. Meikä on kyl ihan hukassa..

Vierailija
32/34 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut kierukka nyt reilu 3v.nyt viikon sisällä ilmaantunut pahoinvointia,viimevkn lauantaina oli alavatsa niin kipeä,tuntui kun jotain revittäis pihalle,makasin raatona sohvalla ja tunnin verran siinä olin että helpotti.nyt tänään alkoi verinen vuoto,aika runsaasti tuli aamulla.itsellä kuukautiset loppuivat kun seinään viime syksyllä joten ihmettelen mistäköhän tollanen vuoto voi johtua...välillä tuntuu alaselässä ja vatsassa kipua mut ei jatkuvaa ainakaan vielä..muuten mirena toiminu iha jees,paitsi nyt viikolla sen lauantain vatsakivun jälkeen koitin lankoja etsiskellä mutta ei löytyny kyllä..kaipa sen huomais jos pihalle olis tullu.. :s

Vierailija
33/34 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesku kirjoitti:

Mulla ollut kierukka nyt reilu 3v.nyt viikon sisällä ilmaantunut pahoinvointia,viimevkn lauantaina oli alavatsa niin kipeä,tuntui kun jotain revittäis pihalle,makasin raatona sohvalla ja tunnin verran siinä olin että helpotti.nyt tänään alkoi verinen vuoto,aika runsaasti tuli aamulla.itsellä kuukautiset loppuivat kun seinään viime syksyllä joten ihmettelen mistäköhän tollanen vuoto voi johtua...välillä tuntuu alaselässä ja vatsassa kipua mut ei jatkuvaa ainakaan vielä..muuten mirena toiminu iha jees,paitsi nyt viikolla sen lauantain vatsakivun jälkeen koitin lankoja etsiskellä mutta ei löytyny kyllä..kaipa sen huomais jos pihalle olis tullu.. :s

nii ja raskaustestin tein tänään,negaa näytti kyllä...

Vierailija
34/34 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tullut kahdet kk tän vuoden puolella, kestivät molemmat 2vko ja kierto oli 50pvä.

Nyt toukokuussa tuli 5pvän ruskea niukka vuoto(pikkuhousunsuoja riitti yöksi, päivällä ei tarvinnut). Tuon 50pvä kierron mukaan menkat piti alkaa keskiviikkona. Rinnat ollut kipeänä 2vko,pahoinvointia oli mutta loppui viikko sitten. Viikko sitten tein negatiivinen testin.

Nyt ollut rinnat kipeät ja pientä vihlontaa ja juilimista alavatsassa. Päätin että teen testin juhannuksena jos mekkoja ei kuulu.

Ihmettelen vain että nämä "raskausoireet" ovat kestäneet näin kauan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi