Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttarit (ei omat) ja raskaana

Vierailija
10.07.2009 |

Polttareissa on ohjelmassa mm.tankotanssia johon ei voi raskaana oleva osallistua.Olenko silti velvollinen maksamaan saman osuuden kuin muut osallistujat?Mielestäni en ole velvollinen maksamaan mitään,mutta kun tämän ilmoitin sain monta hapanta katsetta.Tietenkin maksan oman osuuteni morsiamen osallistumisesta.Muutenkin ohjelmassa on kaikkea ei-raskaana olevalle sopivaa,tuntuu että minä jään ihan ulkopuoliseksi koko polttareista...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ei voi tankotanssia? Voihan sitä vetää vaikka vähän kevennettyä settiä jos joka liikkeeseen ei kykene. Kaikissa polttareissa joihin olen osallistunut ovat kaikki osallistujat maksaneet kaikesta, vaikka eivät itse olisi johonkin halunneet osallistua.

Vierailija
2/4 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos olet lähtökohtaisesti noin karsas ja pihi, niin jätä menemättä ja maksamatta. Sano, että raskaus estää ystävän juhliin osallistumisen. Raskaus ei ihan oikeasti ole poikkeavuus tai sairauden tila, joka koko muun maailman pitää kaiken aikaa ottaa huomioon. Raskaana olevat voivat myös ottaa huomioon muut.

Terv.

Kolmen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tankotanssissa ideana roikkua pää alaspäin tangossa ym. akrobatiaa..aika outoa jos joku olettaa raskaana olevan osallistuvan kaikkeen..mä oon luultavasti just synnyttänyt ku on kaverin polttarit, enkä tosiaankaan voi osallistua wakeboardingiin (laudan päällä pikaveneen vedettävänä) ja otan ihan itsestäänselvyytenä, että en maksa jos en voi osallistua. Jos käyn saunassa, niin siitä tietysti maksan.

Vierailija
4/4 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen ei raskaana oleva voi osallistua.Eli ei oo mikään mun oma juttu että en halua osallistua.Jos amnmattilainen sanoo että en voi osallistua niin en todellakaan ole siihen tankoon änkeemässä.Ja sitä paitsi onko oikeasti normaalia että raskaana oleva menee ison mahansa kanssa johonkin tankoon roikkumaan ja hyppimään??

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän