Mies suuttui tulisesti kun
olin jo heittänyt eilisen iltalehden roskiin.
Oli kuulemma lukenut vain joka toisen jutun ja säästellyt lehteä vessalukemiseksi.
Nyt murjottaa ja pelailee tietokoneella eikä kuulemma suostu menemään pas...lle ollenkaan.
Mitä pitäisi oikein tehdä? Pitäisikö lähteä kauppaan ostamaan tuore lehti lohdutukseksi, on niin syyllinen olo =(
Kommentit (20)
vaiheessa kun on pakko. Vois sanoa jos haluaa jotain saastettavan - meillakin on joskus naita kakaramaisuuksia: "mihin se saastamani kaytetty teepussi on joutunut?" -Mistas mina olisin voinut tietaa etta tiskipoydalla lojuva -todellakin kaytetty - teepussi olisi pitanyt saastaa!
Ettei se vessa ole mikään lehtilukusali ja sinä et ole kirjastonhoitaja!
"mä en mee kakille kun äiti oli ilkee"
Se voi muuten kiukutella tuossa ihan kuinka pitkään tahansa ja saa lopulta vatsansa kipeäksi ja syyttää minua siitäkin.
Meillä ei todellakaan kukaan se viedä mitään luettavaa vessoihin! Kuin kauan se sitä pkaa tekee? Osta ummetuslääkettä!
Se voi muuten kiukutella tuossa ihan kuinka pitkään tahansa ja saa lopulta vatsansa kipeäksi ja syyttää minua siitäkin.
Sitten se voi lukea vanhoja uutisia netistä.
vatsan toiminnasta, mutta jos siella joutuu olemaan pitempaan, niin tuleehan siella aika pitkaksi ilman lukemista. Yhdella tutulla on muuten lehtikorikin vessassa. Ja jos on sellainen ihminen, etta muutenkin lukee paljon, aina ja kaikkialla, niin miksei sitten vessassa?? Ei ne luettavat siella likaannu, poishan ne laittaa siina vaiheessa kun on pyttyasiat hoidettu :)))
Mä en ikinä heitä mitään miehen omaa tai yhteistä pois ennen kun oon kysynyt mieheltä, saako sen heittää. Olisko teistä kivaa, jos mies heittelisi teidän juttuja roskiin kysymättä?
Mä en ikinä heitä mitään miehen omaa tai yhteistä pois ennen kun oon kysynyt mieheltä, saako sen heittää. Olisko teistä kivaa, jos mies heittelisi teidän juttuja roskiin kysymättä?
Et arvaakaan kuinka paljon miehen roinaa oon heittänyt menemään näiden 17 vuoden aikana! Jos mieheltä kysyisin, niin mitään ei koskaan saisi heittää pois, mutta jos vien kysymättä (niinkuin teenkin), mies ei KERTAAKAAN ole tullut kyselemään niiden tavaroiden perään.
Testasin tätä kerran niinkin, että annoin yhden postissa tulleen esitteen lojua pöydällä 5(!!) vuotta, aina silloin tällöin kysäsin, voiko sen heittää roskiin. Aina mies hermostui, että No ei tosiaankaan saa hävittää! Tosiaan 5 vuotta se siinä oli kunnes lopulta viskasin kyselemättä roskiin eikä ole sen jälkeen sitäkään kaivannut ja tästä on kuitenkin jo monta vuotta..
Testasin tätä kerran niinkin, että annoin yhden postissa tulleen esitteen lojua pöydällä 5(!!) vuotta, aina silloin tällöin kysäsin, voiko sen heittää roskiin. Aina mies hermostui, että No ei tosiaankaan saa hävittää! Tosiaan 5 vuotta se siinä oli kunnes lopulta viskasin kyselemättä roskiin eikä ole sen jälkeen sitäkään kaivannut ja tästä on kuitenkin jo monta vuotta..
lehteäkään vielä menis heittämään pois. Kyllä sitä joku voi vielä lukee.
Vaikuttais sen ikäiseltä, et olis käyttöä sille.
Ei vitsi mikä mies! Hyvät naurut sain! En sitten kyllä mee kakalle, ku heitit lehden pois..
Oiva kiristyskeino. Tuota täytyykin soveltaa kotona.
"mä en mee kakille kun äiti oli ilkee"