Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miehelle vain reikä, johon purkaa paineet

Vierailija
10.07.2009 |

Ukko on ollut 4pv reissussa enkä antanut sille ennen lähtöä. Nyt on kohta tulossa tänne ja vinkuu minua viihdyttämään itseään 30 sekunttia, se kuulemma riittää. Käskin äijän haistaa paskat ja pysyä poissa. Väleissä olen ainoastaan siksi että 1. lapsella on hoitaja kun menen synnyttämään toista yhteistä lastamme. Painukoot vaikka thaihierontaan tai minä otan maksun reikänä olemisesta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vain paineidenpurkureikä. Lastenhoito-ongelmien takia siedän miestä vielä 5vk, mutta mulla ei ole velvollisuutta antaa sille pillua jos se omaa lastansa hoitaa.

Vierailija
2/19 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinähän saat maksun seksistä ja kalliiksi tuletkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä!

Ja jos on nainen, niin häpeä vielä enemmän!

Vierailija
4/19 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsehän sanoit, että "saisi maksaa, jos haluaa..."

Mutta muuten: ikävä, että teidän suhteenne on niin pahassa jamassa. Eikö miehessäsi ole mitään hyvää?

Ainakin luotat häneen yhteisen lapsenne hoitajana, ja se on jo hieno juttu se.

Onko miehesi loukannut sinua aivan kauhean kipeästi, kun koet tulevasi noin pahasti hyväksikäytettäväksi? Hienoahan olisi, jos aina haluaisimme yhtä aikaa samoja juttuja, mutta elämä vain ei ole sellainen mustavalkoinen.

Toivon sinulle, lapsellesi, kohta syntyvälle lapsellesi ja miehellesi voimia purkaa kriisitilanteenne, jossa nyt elätte. Ei varmaankaan ole helppoa hoitaa isompaa, olla raskaana ja sitten vielä mies joutuu matkustelemaan.

Vierailija
5/19 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saavat tuta todellisesta rakkaudesta ja onnellisesta perhe-elämästä.. Jeeeeee.

Vierailija
6/19 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä Telluksella? Ei kovinkaan moni. Ja koto-Suomessakin monella ulospäin ihanalta näyttävällä perheellä on asiat todella huonosti. Me ollaan vain ihmisiä!

Lapset saavat tuta todellisesta rakkaudesta ja onnellisesta perhe-elämästä.. Jeeeeee.

Vierailija
7/19 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kypsää

Vierailija
8/19 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sen kanssa pitää lapsia tehdä?

Vierailija
9/19 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jokainen nainen on kaikille maailman heteromiehille. Siis pelkkä reikä johon purkaa paineet.

Vierailija
10/19 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että olet pelkkä reikä. Kuva tai en usko. Mitä olen naisten kanssa ollut silleen niin useimmilla on kolme aukkoa mihin muna mahtuu. Jos pidempään ilman niin eihän sitä viitsi mihinkään sekunneiksi työntää. Silloin on esim. käsipeli ensin niin toisella kerralla ehtii nainenkin mukaan.

Vierailija
11/19 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yhteiskunnallinen reifikaatio alkaa nostaa tietoisuuttaan alienoituneesta tilastaan.

Vierailija
12/19 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä porvoossa

Vierailija
13/19 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reikä porvoossa

Porvoo on reikä aika-avaruusjatkumossa. Vieläpä karvaton reikä.

Vierailija
14/19 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reikä porvoossa

Porvoo on reikä aika-avaruusjatkumossa. Vieläpä karvaton reikä.

Itse asiassa koko maailmankaikkeus on täynnä mustia aukkoja (lue: pilluja), jotka vetävät kaikkea materiaa (lue: kulleja) puoleensa, jotka sinne syöksyessään räjähtävät atomeiksi.

Vierailija
15/19 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on Thaimaa, Siellä naiset eivät valita niin kuin Suomessa.

Vierailija
16/19 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmenten suhteesta voi sanoa: kun miestä panettaa, hän menee selälleen. Sitten istun hänen päälleen eikä mene kuin pari sekuntia.

Tuo on se pieni hinta, että ollaan yhdessä. Kaipaan halausta ja läheisyyttä ja sen saan kun ensin annan. Hetken.

Vierailija
17/19 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on Thaimaa, Siellä naiset eivät valita niin kuin Suomessa.

Voisitko sitten myös lopettaa tänne kirjoittelun. Jatkossa voit käyttää aikasi vaikka thain ja kirjoitusmerkkien opiskeluun.

Ei sua kukaan missään kaipaa.

Vierailija
18/19 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko meinaat jatkaa "reikänä", vai jossain vaiheessa nousta maasta

Mallina lapsille?

Vierailija
19/19 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle moro ja näkemiin.