Olen miehelle vain reikä, johon purkaa paineet
Ukko on ollut 4pv reissussa enkä antanut sille ennen lähtöä. Nyt on kohta tulossa tänne ja vinkuu minua viihdyttämään itseään 30 sekunttia, se kuulemma riittää. Käskin äijän haistaa paskat ja pysyä poissa. Väleissä olen ainoastaan siksi että 1. lapsella on hoitaja kun menen synnyttämään toista yhteistä lastamme. Painukoot vaikka thaihierontaan tai minä otan maksun reikänä olemisesta.
Kommentit (19)
itsehän sanoit, että "saisi maksaa, jos haluaa..."
Mutta muuten: ikävä, että teidän suhteenne on niin pahassa jamassa. Eikö miehessäsi ole mitään hyvää?
Ainakin luotat häneen yhteisen lapsenne hoitajana, ja se on jo hieno juttu se.
Onko miehesi loukannut sinua aivan kauhean kipeästi, kun koet tulevasi noin pahasti hyväksikäytettäväksi? Hienoahan olisi, jos aina haluaisimme yhtä aikaa samoja juttuja, mutta elämä vain ei ole sellainen mustavalkoinen.
Toivon sinulle, lapsellesi, kohta syntyvälle lapsellesi ja miehellesi voimia purkaa kriisitilanteenne, jossa nyt elätte. Ei varmaankaan ole helppoa hoitaa isompaa, olla raskaana ja sitten vielä mies joutuu matkustelemaan.
Lapset saavat tuta todellisesta rakkaudesta ja onnellisesta perhe-elämästä.. Jeeeeee.
tällä Telluksella? Ei kovinkaan moni. Ja koto-Suomessakin monella ulospäin ihanalta näyttävällä perheellä on asiat todella huonosti. Me ollaan vain ihmisiä!
Lapset saavat tuta todellisesta rakkaudesta ja onnellisesta perhe-elämästä.. Jeeeeee.
Niin jokainen nainen on kaikille maailman heteromiehille. Siis pelkkä reikä johon purkaa paineet.
Vai että olet pelkkä reikä. Kuva tai en usko. Mitä olen naisten kanssa ollut silleen niin useimmilla on kolme aukkoa mihin muna mahtuu. Jos pidempään ilman niin eihän sitä viitsi mihinkään sekunneiksi työntää. Silloin on esim. käsipeli ensin niin toisella kerralla ehtii nainenkin mukaan.
Näin yhteiskunnallinen reifikaatio alkaa nostaa tietoisuuttaan alienoituneesta tilastaan.
Vierailija kirjoitti:
Reikä porvoossa
Porvoo on reikä aika-avaruusjatkumossa. Vieläpä karvaton reikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reikä porvoossa
Porvoo on reikä aika-avaruusjatkumossa. Vieläpä karvaton reikä.
Itse asiassa koko maailmankaikkeus on täynnä mustia aukkoja (lue: pilluja), jotka vetävät kaikkea materiaa (lue: kulleja) puoleensa, jotka sinne syöksyessään räjähtävät atomeiksi.
Vuosikymmenten suhteesta voi sanoa: kun miestä panettaa, hän menee selälleen. Sitten istun hänen päälleen eikä mene kuin pari sekuntia.
Tuo on se pieni hinta, että ollaan yhdessä. Kaipaan halausta ja läheisyyttä ja sen saan kun ensin annan. Hetken.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on Thaimaa, Siellä naiset eivät valita niin kuin Suomessa.
Voisitko sitten myös lopettaa tänne kirjoittelun. Jatkossa voit käyttää aikasi vaikka thain ja kirjoitusmerkkien opiskeluun.
Ei sua kukaan missään kaipaa.
Kauanko meinaat jatkaa "reikänä", vai jossain vaiheessa nousta maasta
Mallina lapsille?
olen vain paineidenpurkureikä. Lastenhoito-ongelmien takia siedän miestä vielä 5vk, mutta mulla ei ole velvollisuutta antaa sille pillua jos se omaa lastansa hoitaa.