Laitetaanko keuhkoja kypsyttävää kortisonia äidin pyynnöstä?
Jos äiti toivoo että synnytys käynnistettäisiin tai lapsi leikattaisiin ulos jo rv 36-37, niin laitetaanko silloin kortisonipiikit pyynnöstä? Toiveena siksi, ettei lapsi kasva liian isoksi ja tule vaikea synnytys. Sektioon en haluaisi joutua kuin hätätapauksessa.
Kommentit (27)
vammaiselle olen taatusti 1000kertaa huonompi äiti kuin terveelle lapselle. Vammaisen lapseni saa yhteiskunta tai joku adoptioäiti, mua ei kiinnosta.
Ihan itse olet virheesi tehnyt olisit tehnyt abortin jo aikaisemmin.
yksinkertaista jättää vammainen laitokselle tai hoitaa niin huonosti että sossut vievät kaltoinkohdellun kakaran pois ihan ilman pyytämistä.
aborttiajan aivan satavarmasti. Mutta sitä riskiä en ota että mamua paljaalla naisin.
yksinkertaista jättää vammainen laitokselle tai hoitaa niin huonosti että sossut vievät kaltoinkohdellun kakaran pois ihan ilman pyytämistä.
Ei todellakaan ja onneksi! Jos kaikkien naisien pelkoja hoidettaisiin kyseisillä toimenpiteillä, se olisi kaiken vastaista! Luuletko että kukaan suostuu riskeeraamaan lapsen terveyttä vain siksi että pelkäät? Pitäisi se jo sinunkin tajuta! Jos se lapsi on liian iso lasketunajan kohdalla, tai aiemmin, ettei mahdu syntymään, niin sillon se kait leikataan. Mutta ei niitä leikkauksia ja käynnistyksiä ennaltaehkäisevästi tehdä!
jos itse vammaudut, niin laitoshan on sulle oikea paikka. Mitä sitä vihannesta kukaan kotona hoitaa ???