Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

delfiinisauva

Vierailija
10.07.2009 |

Kävin eilen seksikaupassa. Ostin sellaisen sinisen minidelfiinisauvan.. Kokeilin sitä eilen ja sain mojovat orkut! Suosittelen!Näyttää rajulta vehkeeltä mutta onkin ihana!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli käytettyä sitä sauvaa.. Kun se tekee niin hyvää että ei sitä malta jättää kaappiin.. Käyttää pitää kun on mahdollisuuskin. : )

Vierailija
2/13 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans delfiini (mut ei miniversio, tää on dildodelfiini), ja niin järkyt orgasmit tulee joka kerta, että pistää huutaa ääneen!!! Se hittolainen vaan alkaa olla kovasta käytöstä kulahtanu, ja ahkerista etsinnöistä huolimatta ei oo miehen kans onnistuttu löytää mistään samanlaista uutta... =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin sekä minidelfiinin että isomman kapistuksen SinCitystä. Tuolla minillä saa mielettömät orgasmit ja isompi auttaa muuten puutteeseen. Elän nyt sinkkunaisena ja ekat dildot ostin 35-vuotiaana. Harmi, olisi pitänyt aikaisemmin tajuta hankkia ne...

Vierailija
4/13 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kyllä melkoset orkut saa :)

Vierailija
5/13 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kyllä melkoset orkut saa :)

Loisto peli... =)

Välillä täytyy oikein pysähtyä miettimään, että mihinkä niitä miehiä tarvittiinkaan... ;)

Vierailija
6/13 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delfiinisauva ei valitettavasti:

Vittuile.tule kännissä kotiin eikä vetele

turpaan.

Vierailija
7/13 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean kokoinen sauva delfiinin kanssa toimii sekä yhdessä miehen kanssa että yksinkin. Suosittelen kaikille, jotka haluavat sooloseksiin tai yhteiseen kivaan vaihtelua!

Vierailija
8/13 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaapa sauvanostajaa, mikä noista monista delfiinisauvoista on se mistä puhutte? Pieni sauva riittää.

Vierailija
9/13 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se minidelfiini. Osta se nyt ensialkuun. En minäkään halunnut isoa. On tosi ihana kapistus.

Vierailija
10/13 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ajattelin ostaa ensimmäiseksi seksilelukseni tuon delfiinisauvan. Tarkoittaako alkuperäinen kirjoittaja SinCityissä myytävää motoroitua delfiinisauvaa? Näyttää tosiaan aika hurjalta ;) Nimittäin siellä näytti olevan myytävänä myös toinen pieni delfiinisauva joka oli vain 17 euroa, oli kyllä tällä hetkellä loppu.

Vierailija
11/13 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värinä vai g-pisteeseen osuva nokka? Käytättekö sitä klitan hierontaan vai saatteko sisäisen orkun? Oletteko kokeilleet peniksen muotoisia jelly-sauvoja? Entä käyriä g-pistesauvoja?

Vierailija
12/13 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pieni, ei sillä mitään tee jos se oli se missä on se pikkuinen delfiini siinä päässä, eikä muuta. Minulla on sekin, mutta käyttämättä se on jäänyt.

Osta se n. 50 e maksava minidelfiini, moottoroitu justiinsakin.

Rohkeasti kokeilet vaan, vaikka on kamalan näköinen kone. ; ) Tekee hyvää ku mikäkin!

Vierailija
13/13 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kummatkin ominaisuudet! : )

Se sauva-osahan liikkuu myös, ja vaikka sillä tekisi ees-taas liikettä ei haittaa siinä koska ei ole mikään kamala vatkain. Delfiini väristelee klitorista ja näiden yhteisvaikutus on mahtava!! Olen kokeillut muitakin sauvoja, sellainen kova peniksen näköinen ja kokoinen ellei isompikin vehje löytyy sekä pienempi vehje. Ja on niitä muitakin..