Verta peniksestä seksin jälkeen..? onko minussa jotain vialla??
harrastin eilen seksiä miesystäväni kanssa. Ei mitenkään kauhean rajua, normaalia kiihkeää seksiä. Suhteemme on alkuvaiheessa, joten harrastamme seksiä aika paljon, melkein päivittäin ja välillä useamman kerran päivässä.
Tiedän kokemuksesta, että miehen elin saattaa " kärsiä" paljosta seksistä, peniksen pää on mennyt suhteen alussa punaiselle näppylälle melkein jokaisella miehellä jonka kanssa olen ollut. Mutta eilen menin seksin jälkeen vessaan pisulle, ja kun pyyhin tuli verta. Kuten menkat, mutta minulla oli vasta pari viikkoa sitten menkat, joten ei voi olla sitä. Luulin että veri tulee emättimestäni tms. Mutta sitten mies meni vessaan ja huomasi että veri tuleekin hänen peniksestään. En katsonut sitä eikä se siis vuotanut tms mutta vissiin oli haavoilla. Mies naureskeli että minulla on teräspimppi, mutta minua ei paljon naurata, koska mietin onko tämä ihan normaalia? Entisillä kumppaneilla ei sentään verille asti ole mennyt.. Ja kuitenkin harrastan ihan normaalia seksiä, olen hellä kun otan suihin jne. Mitä tämä voi olla?
Kommentit (3)
" verta peniksestä " Veri virtsaputkesta voi merkitä virtsaputken sairautta: tulehdus: kasvain, haavautuma, virtsaputken ahtautuma. Ilman tutkimuksia on mahdotonta sanoa miltä korkeudelta virtsaputkesta veri on peräisin, se voi tulla virtsarakosta saakka, eturauhasalueelta eli siis virtsaputken yläosasta heti rakon alapuolelta tai alempaa.
Mielestäni oire on sellainen, joka vaatii ehdottomasti urologi-erikoislääkärin tutkimuksia ja kannanottoa. Tätä suositan viivyttelemättä.
Jos on käy lääkärillä että lyhennyttämässä langat. Miehelleni tuli kuin neulanpistoja mutteriin sen jälkeen kun laitatin kierukan.
Oletko milloin käyny sukupuolitesteissä? Entä miehesi? Lääkäriltähän se kannattaa kysästä et missä vika. Minun tietääkseni ei tuo ihan normaalia ole... Tietysti kannattaa jutella myös miehesi kanssa, hänelle tilanne voi olla tuttu eli käynyt mahdollisesti noin ennenkin... Rohkeasti meette yhessä lääkäriin, eiköhän se siellä selviä.