Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinkkunaiset haluavat palan varattua miestä?

Vierailija
10.07.2009 |

Iltasanomissa aikasen paljon selventävä juttu. Tulee tuosta mieleen, että ollaanko me naiset oikeesti noin yksinkertaisia ja ilkeitä. Näköjään. Kyllä on miehillä helppoa.

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1708961

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä asiaa? No, sittenhän kaikki on selvää ja lähes tieteellisesti todistettua. (En muuten edes usko, että asia on lähtökohtaisesti noin. - Kuinka monta naista sinä, ap, tunnet ystävä- ja tuttavapiirissäsi, jotka "haluavat varattua miestä"?)

Koko juttu oli ihan vasemmalla kädellä tehty muka-juttu, palstatilan täytettä, ja täynnä ihan järjettömiä väitteitä. Mihin lie perustuu esim. väitteet, että naiset pitävät varattuja miehiä turvallisempina ja luulevat, ettei heitä kiinnosta seksi? Ei kai kukaan ajattele näin? Ja sitten taas ensimmäiseen väitteeseen (naiset haluavat varattuja miehiä) nähden tämä on täysin ristiriitaistakin.

Itse uskon, että hyvin harva nainen haluaa varattua miestä. Heillä taas on pohjimmiltaan jotain itsetunto- tms. ongelmia. Kyllä suurin osa naisista haluaa ihan oman, vapaan ja vain itseä rakastavan miehen. Suuressa osassa kolmiodraamoja myös toista naista on kusetettu (mies valehtelee olevansa vapaa tai eroamassa) tai vähintään nämä naiset HALUAISIVAT miehen olevan vapaa.

Ihan tosi, haastan kaikki sellaiset vastaamaan tähän ketjuun, joita kiehtoo - tai jotka tuntevat jonkun jota kiehtoo - nimenomaan varatut miehet!

Vierailija
2/7 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutaheinää päästelty lehden täytteeksi.

Toki minä voin olla jäävi, koska otin varatun miehen, tosin mulle ei riittänyt pala. Otin kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan, kun yksi tuttavamies kertoi laittavansa sormuksen aina, kun lähtee baariin. Saa kuulemma varmemmin. Tää kaveri on sinkku.

Vierailija
4/7 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan, kun yksi tuttavamies kertoi laittavansa sormuksen aina, kun lähtee baariin. Saa kuulemma varmemmin. Tää kaveri on sinkku.

Joo, sormuksen toimivuus on tullut huomattua. Vaikka en olekaan sitä ihan sillä mielellä käyttänyt ;-)

Vierailija
5/7 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kierrän varatut KAUKAA.

Vierailija
6/7 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sinkku ja haluaa vakavaan suhteeseen, totta kai sitä katselee vapaita miehiä eikä mitään pettäjäsikoja.

Mutta jos on sinkku jolle maistuu satunnainen seksi tutun miehen kanssa (huom. voi aivan hyvin olla samaan aikaan kohdan 1 kanssa) niin jos varattu mies tulee seksiseuraa tyrkyttämään, niin mikäs siinä. Ei sinkku siinä ketään petä. Varattu mies pettää puolisoaan.

Vierailija
7/7 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös kaveri, joka sumeilematta hyödynsi sormuksen voimaa. Ei ole kuulema pelkoa, että varattu mies jäisi roikkumaan.

Sama pätee toisinkinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan