Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaa kondomipakkaus r-kioskilla? Pettämisepäilyjä...

Vierailija
21.12.2008 |

Nyt tarvitsen hiukan infoa ennenkuin pistän miehen koville. Oli reissussa tuossa pari päivää sitten ja äsken, kun silitin sen paitoja, niin reissussa mukana ollessa paidassa oli selkeä huulipunan jälki kauluksen tienoilla. Lentokentän r-kioskilta on myös ostanut jotain ennen koneen lähtöä, tilin mukaan 3,20. Yleensäkin aina, kun lähtee reissuun on kentältä jotain r-kioskiostoksia pienellä summalla. Olen ajatellut, että ostaa jotain karkkia, kun on perso makealle mutta taitaa olla perso jollekin muullekin :(

Kädet tärisevät ja pulssi hakkaa. Mies ei nyt kotona, tulee kohta lenkiltä. Mitä mä kysyn siltä? Ja mistä tiedän puhuuko totta? Tiedän, että kieltää kaiken ja alkaa syyttää mua vainoharhaiseksi. Yksi pettämisjuttu meillä kauan sitten ennen lapsia. On niin ihana isä lapsille mutta meillä mennyt keskenämme jonkin aikaa huonosti :( Tai ei nyt varsinaisesti huonosti mutta suhde on aika kuihtunut...

Tämä vuosi on nyt kyllä ollut liian rankka. Kuolintapauksia lähipiirissä, avioeroja lähipiirissä jne. Minä olen joutunut/saanut tukea niin monia ihmisiä ja nyt musta tuntuu, että mun voimat ovat loppu. Ja joulun jälkeen oltais menossa reissuunkin koko perhe...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientä lentokentältä! Vesipullon, lehden matkalukemiseksi, kahvin, karkkia matkaevääksi jne.

AINA kun matkustan johonkin - oli se sitten autolla, lentokoneella tai junalla - poikkean juuri ennen lähtöä jossain kioskilla ostamassa "jotain pientä".

Vierailija
2/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkasin parin edellisen reissun tienoilta tiliotteesta, niin aina tuo sama summa 3,20 kummittelee kentokentän r-kioski ostoksena. Haluaisin vaan oikeaa tietoa siitä, mitä kondomipakkaus maksaa, jotta jos se ei maksa tuota summaa, niin lähden miettimään tätä juttua toiselta pohjalta. Meinaan tämä viime reissu oli pikkujoulut monikansallisessa yrityksessä, joten ne vietetään aina pääkonttorissa toisessa maassa. Silloin huulipuna voi olla vain jotain viatonta pikkujoulutanssin yhteydessä tullutta. Mutta jos k-pakkaus maksaa tuon verran, niin sitte rupean tosissani epäilemään jotain muutakin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dekkarit Vantaan lentokentän r:llä on taasen n. 9 euron kieppeillä. (Mun vakio-ostoksiani työmatkalle.)

Vierailija
4/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästä huulipunasta!! kyllä olen sitä mieltä että turha vatvoa sitä päässä vaan suoraan kysyä asiasta, niin ainakin itse teen eikä sitten jää mistään asiasta mitn epäselvyyksiä.. ei tosin ole ollut mitää tuollaisia juttuja mutta kuitenkin..

Vierailija
5/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain samalla tuota ostosta ärrältä, joka on myös minua jonkin aikaa hämännyt ihan muuten vain...

Meneekö tässä nyt meidän(kin) perheen joulu pilalle :(

Vierailija
6/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kyllä sitten, kun mies tulee, jollen saa täältä infoa. Kysykää joku miehiltänne, jos käytätte ehkäisynä kondomeja. Noin hintakin käy. Onko se 3,4 vai viisi euroa? Mulla kun ei ole hajuakaan.

Auttakaa nyt joku...

Vierailija
7/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muutamia juttuja, joissa mainitaan että kondomipaketin hinta olisi 3,50.

Vierailija
8/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaan/paketti. Joten kyllä tuo 3,2 voi hyvin olla kortsupakkauksen hinta.

Voi se olla moni muukin juttu. Mitäs, jos miehesi vaikka POLTTAA salaa? Röökiaskikin voi maksaa tuon verran.

Vierailija
9/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulis että jossain lentokentän ärrällä maksais enemmän kun tuon 3,2 e

Mun mielestä röökiaski maksaa just ton 3,2e?

Vierailija
10/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttaako miehesi tupakkia? tupakki aski maksaa ton 3.20

Vierailija
11/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuaski 2,20

Vierailija
12/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa 5.30 eli sillainen missä 28 tupakkaa. sit normaalin kokoinen aski 4.00. pikkuaskin hintaa en tiedä mut veikkaisin 2.20

Vierailija
13/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kyllä munkin mielestä kortsupaketti maksaa enemmän kun ton 3.20. Varsinkin jossain lentokentän r-kioskilla.

Vierailija
14/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka askin hinnat riippuu merkistä.. halvin normaali isoaski 3.20 kallein 4.60

Vierailija
15/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa 4.30e.

Vierailija
16/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla röökiaskin hinta tai saattaa olla myös kortsupakkaus. tai jotain ihan muuta esim joku tietty lehti. olisiko pall mall tai smart-aski maksanut juuri tuon 3,20e.

haisevatko hänen vaatteensa tupakalle? silloin kyseessä voisi olla tupakka-aski.

itse kyllä huolestuisin jo tuosta huulipunasta. jos on naimisissa, ei minun mielestäni tarvitse tanssia edes niin lähellä että huulipunaa tarttuu. kyllä sitä voi tanssia mutta ei niin,

Vierailija
17/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se merkki mitä viimeksi ostin maksoi n. 8 euroa. En kysellyt minkään pakkauksen hintaa.

Vierailija
18/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo Sultan -kondomit 5kpl maksaa netistä ostettuna 4,50 eli tuskin on ärrällä 3,20. Ehdottaisin kahvia ja pullaa. Kuulostaa juuri 3,20 hinnalta.

Vierailija
19/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma tanssinut hitaita ja ainoa selitys, minkä hän keksii on se, kun lopuksi halattiin monet läpi ja toivoteltiin hyvät joulut. Että siinä rytäkässä sitten olisi huulipunaakin päässyt paitaan.

r-ostos on kuulemma aina purkkaa, karkkiaski ja vesipullo

Kaipa se sitten pitää uskoa. Kireä on kyllä nyt ilmapiiri...

ap

Vierailija
20/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se sitten pitää uskoa. Kireä on kyllä nyt ilmapiiri...

ap

Jos miehellä olisi puhtaat jauhot pussissa niin hän olisi halannut ja sanonut että voi sua, ihanko oikeasti pelkäsit että oon tehnyt jotain. Ja olisi sitten jatkanut omia juttujaan.

Tämä siis jos et yleisesti ole mustasukkainen ja epäilevä pirttihirmu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme