Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko törmännyt kaupungilla tai muualla ulkona seksiä harrastaviin pariskuntiin?

Vierailija
09.07.2009 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oon mä nähnyt muuten seksiä harrastavia ihan lähietäisyyltä.

Vierailija
2/12 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. parkkihallissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tapahtui tänä kesänä suositulla lasten leikkipuiston nurmialueella. Pariskunnan omat(vai liekkö vain toisen puolisoista tms) lapset olivat vierellä ja lähietäisyydellä aktin aikana. Samoin paljon muita lapsia ja perheitä.

Käsittämätöntä! Mitä tuollaisten ihmisten päässä liikkuu!!??

Vierailija
4/12 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minut ja mieheni on kerran yllätetty puistossa

Vierailija
5/12 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että suurin osa pariskunnista harrastaa seksiä.

Vierailija
6/12 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tulin tossa just töistä. Siinä p-paikalla, jotku oli siinä p-paikalla nussimassa. Pylly vaan vilkku ikkunassa!" :D

Vierailija
7/12 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin illalla kotiin kävelemässä ja kävelytien varressa oli puistopenkki ja siinä semmonen varttuneempi pariskunta muina miehinä hommaili...

Oli kieltämättä rivon näköistä!

Vierailija
8/12 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuli kierreltyä paljon festareita ja siellä näki jos mitä.

Vuosia sitten olin ollut ravintola Bohemiassa juhlimassa, pilkun aikaan lähdettiin pois ja jatkoille kaverin luo Puotinharjuun. Oli kesä ja valoisaa. Siina Stoan aukiolla on joku ihme sininen monumentti tai joku ja sen keskellä pari ihan täydessä aktissa, huvitti :)

Kerran metrossa pariskunta aika härskisti kopeloi toisiaan, ei nyt pannu, mutta ei se kaukanakaan tuntunut olevan. Siitä en oikein tykännyt. Mulla oli vauva ja olin jäänyt vaunujen ja isomman lapsen kanssa seisomaan siihen ovien luo, joten lapsi myös näki mitä tapahtui, piti vaihtaa paikkaa.

Vierailija
9/12 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hietsussa uimaranalla näin.

Vierailija
10/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies rannalla alotti panee vedessä ^^

Vierailija
11/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2009 klo 23:45"]

Ja tämä tapahtui tänä kesänä suositulla lasten leikkipuiston nurmialueella. Pariskunnan omat(vai liekkö vain toisen puolisoista tms) lapset olivat vierellä ja lähietäisyydellä aktin aikana. Samoin paljon muita lapsia ja perheitä.
Käsittämätöntä! Mitä tuollaisten ihmisten päässä liikkuu!!??

[/quote]

Kai soititte poliisit paikalle?

Vierailija
12/12 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulinkuukaus sitten kun vanhemmat pani saunassa..

Äiti oli kysynyt, että tulenko saunaan ja olin vastannut ”ei tänään”. Vähän ajan päästä olin menossa hakemaan keittiöstä jotain ja kuulen kylppäristä ihan saatanallista lätinää. Kuuntelin hetken ja läts läts oih oih.. järkytyin:/

Menin mun huoneeseen ja ne lopetti ”saunomisen” kuulin kun äiti avas lukon ja tuli ulos. En ollut tajunnut katsoa että onko ovi lukossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi