Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka saada sperma maistumaan paremmalle?

Vierailija
09.07.2009 |

terv. nielemisestä haaveilevan vaimo

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinka saada sperma maistumaan paremmalle?"

Kyllä sperma oikeasti maistuu aina naisesta samalta, mulla on hyvä makuaisti ja sentään kymmeniä nuoltuja ja nieltyjä takana. Se maistuu siis limaklöntiltä, ei siinä auta makuun mikään, koitettu näet on. Musta suurin syy siihen että levitetään tätä juttua erimakuisista spermoista on se että nainen ei vain halua tietyltä mieheltä ottaa suihin, mies ei siis ole sen arvoinen naisesta ja siihen keksitään tällainen makusyy. Totuushan on se että komealta mieheltä lähs jokainen nainen voisi ottaa suihin ja niellä, eikä tekisi edes pahaa. Sen sijaan tavallinen tallukka ei kiihota niin että sen takia ottaisi suuhun.

Vierailija
22/34 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedätkö muuten röökiä, erotatko hienoja makueroja...?

onko kellään homo-bestistä, jolta voisi kysyä miehen mielipiteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

19# kirjoittaja. En polta tupakkaa mutta nautin hyvistä viineistä ja juustoista ja havaitsen kyllä makuerot ja vivahteet. Sperma maistuu samalta tuli se möhömahalta makkaranpurijalta tai kasvisyöjältä tai bodaavalta atleetilta. Tuo makujuttu on vain osan naisista päässä, keino jolla voi perustella miksei ota yhdeltä. Komean miehen mahla maistuu aina paremmalta kuin tavallisemman tassukan, se on fakta ja johtuu milestä ei kielestä.

Vierailija
24/34 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän jaksan ihmetellä. curry tulee ihon läpi hajuna, vauvat maistaa voimakkaat mausteet rintamaidosta, valkosipuli jää hengitykseen haisemaan pitkiksi ajoiksi, punajuuri värjää virtsan, bodareiden ketoosi aiheuttaa hajua...

Ihmetyttää, ettei mikään vaikuttaisi siemennesteen makuun ja/tai hajuun. maistuuko samalta rankan fyysisesn työpäivän tai urheilukisojen jälkeen? maistuuko samalta rankan tenuttamisen jälkeisenä krapula-aamuna? onko flunssaisen miehen eritteen maussa eroa terveeseen? muuttaako eturauhassyöpä makua?

Vierailija
25/34 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kerran olen suihinoton jälkeen "vain" sylkäissyt paperiin ja ollut spermanjämät suussa kun maistui aika makoisalle.

mutta kaikkina muina kertoina on maistunut niin kitkerälle ja kertakaikkiaan pahalle että on pitänyt mennä purskuttelemaan suuta vedellä.

mitään laajempaa otantaahan minulla ei asiaan ole koska mieheni on ainokainen seksikumppanini, mutta näin tämän miehen kohdalla. vielä kun muistaisi mikä teki tuon paremman maun sen yhden kerran!

ja kyllä varmaan naisetkin maistuu erilaiselle eri päivinä. joskus nimittäin mies menee kanssa pesulle kun on antanut minulle suuseksiä ja joskus taas jatketaan hommia heti ilman mitään pesuja.

minä pesen alapääni aina ennen suuseksiä, en kertakaikkiaan voi olla rentona ja nauttia jollen tiedä olevani puhdas. eli siitä tuskin on kyse.

ap

Vierailija
26/34 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisruokavalio FTW

Vierailija
27/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon paljon vettä ja syön hedelmiä normaalistikkin ja naiseni mukaan spermani on usein mautonta ja joskus kitkerää. Kerran kun otti suihin vähän aikaa ruokailun jälkeen niin iloisena maisteli ja nuoleskeli kaikki tipatkin pois kun maistui kuulemma makealle ja raikkaalle. Join paljon hedelmämehua ruuan kanssa sekä banaania jälkkäriksi. Suurin osa kaikista naisista jotka on lastit nielleet kehuneet spermani makua ja sanoneet että raikkaamman makuista mitä useimmilla vaikka poltankin jonku verran tupakkaa

Vierailija
28/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio vaikuttaa. Jos syö paljon hedelmiä niin maistuu makealta. Kuulemma parsa saa maistumaan pahalta ja roskaruoka jne. Cosmopolitanissa oli aiheesta juttu joskus vuonna nakki ja sota. Ja kyllä omasta kokemuksesta voin myös sanoa että usein maistuu ihan tosi erilaiselle yhdellä ja samalla miehellä jota olen tässä jo 12 vuotta imenyt.

Vierailija
29/34 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirväen makuista spermaa itsellänikin oli. Juon paljon kahvia ja tupakoin...ei muuta tarvitse. Kahvin joukkoon laitetun sokerin tilalle ostin keinotekoista makeutusainetta ja nyt spermanikin on makeaa. Ihan sattumalta tämän olen havainnut. Naiseni ei ottanut suihin ennen mutta nyt ottaa :) 

What do you want to do ?

New mailCopy

Vierailija
30/34 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sperma oikeasti maistuu aina naisesta samalta, mulla on hyvä makuaisti ja sentään kymmeniä nuoltuja ja nieltyjä takana. Se maistuu siis limaklöntiltä, ei siinä auta makuun mikään, koitettu näet on. Musta suurin syy siihen että levitetään tätä juttua erimakuisista spermoista on se että nainen ei vain halua tietyltä mieheltä ottaa suihin, mies ei siis ole sen arvoinen naisesta ja siihen keksitään tällainen makusyy. Totuushan on se että komealta mieheltä lähs jokainen nainen voisi ottaa suihin ja niellä, eikä tekisi edes pahaa. Sen sijaan tavallinen tallukka ei kiihota niin että sen takia ottaisi suuhun.

Kyllä taitaa olla juuri näin, että silloin kun on todella ihastunut, niin sperma ei ällötä, ja voin hyvin niellä. Samoin, jos mies on todella komea (sopivan lihaksikas, fitissä kunnossa ja nuori), niin suorastaan haluan ottaa mieheltä suihin ja niellä.

Vierailija
31/34 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta tuli kerran niin paljon siemennestettä että kumppanini meinasi hukkua

Vierailija
32/34 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pomminvarma konsti. Itse juon paljon kahvia, tupakoin ja syön vähän sitä sun tätä ja tosi vähän hedelmiä. MUTTA kun terveydenhoitaja vähän huomautti alkavasta keskivartalolihavuudesta niin varoitti tästä vaikka onkin ihan lievä. Kehoitti välttämään ylimääräistä sokeria ja jonka johdosta jätin kahvista sokerin pois ja ostin Lidlistä tosi edullista keinotekoista makeutusainetta. Tämän jälkeen seksikumppanini ihmetteli sperman makuni muuttumista ja sanoi sen olevan jopa hyvää :) kuin makeaa maustettua jogurttia kertoi hän. Huomautan että juon tosi paljon kahvia! No nyt kun olen vältellyt ylimääräistä sokeria niin painokin on pudonnut aika lyhyessä ajassa 5 kg enkä muuten olen laihduttanut. Kannattaa kokeilla!

Vierailija
33/34 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sperma on usein mauton,suolainen tai jopa mukavan makea. Hätkähdin hiukan kun työkaveri otti suihin niin hyvin etten ehtinyt varoittaa ajoissa "välipalasta" . Useat naiset kehuneet makua ja että ei kuulemma juuri koskaan miehillä ole sellaista. Juon paljon vettä ja mehuja ja syön banaaneja ja appelsiineja usein. Suikkareita on tarjolla nykyään enemmän kuin ennen ja jopa pyytämättä :))

Vierailija
34/34 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taitaa olla juuri näin, että silloin kun on todella ihastunut, niin sperma ei ällötä, ja voin hyvin niellä. Samoin, jos mies on todella komea (sopivan lihaksikas, fitissä kunnossa ja nuori), niin suorastaan haluan ottaa mieheltä suihin ja niellä.

vanhaki rouva?