Kuinka saada sperma maistumaan paremmalle?
Kommentit (34)
1) juo paljon vettä
2) syö terveellisesti salaattia, hedelmiä, kasviksia
3) ei syö lihaa oikeastaan ollenkaan,
4) ei tupakoi
5) ei käytä alkoholia
6) tietyt sokeriset hedelmät (ananas etc.) auttaa
7) fyysinen rasitus heikentää hetkellisesti
8) veden juominen ja sen päälle kuseminen (niin että virtsa on läpinäkyvää ei tumman keltaista)
9) aamulla kun ei ole juonut vettä/kussut pitkää aikaan virtsa on erityisen hapanta
Virtsaputki siis puhdistuu kusemalla ja mitä enemmän juo vettä niin sitä puhtaampi. Puhtaammasta virtsaputkesta purkautuva sperma on puhtaampaa (ei niin hapanta/suolaista).
Minullla on kokemusta vain yhdestä miehestä. Mutta olen huomannut, että jos olen ennen suihinottoa pessyt hampaat hammastahnalla niin sperma maistuu melko hyvältä. Jos sen sijaan olen juuri syönyt karamelleja niin se maistuu melko pahalta.
Ihmettelen miten joku nainen tuossa väitti ettei spermalla ole makueroja ja että hänen makuaistinsa ovat niin hyvät että maistaisi erot, luulen että tällä naisella ei makunystyröitä ole olemassakaan sperman suhteen, sillä itsellä todellakin muuttuu sperman maku riippuen mitä juo... tai syö... Suomessa ollessani kun juon paljon ananasmehua tai syön tölkkiananasta niin maku muuttuu todella mielekkäämmäksi, thaimaassa sitten söin ihan sitä juuri poimittua kypsää ananasta niin sperman maku muuttui vielä paremmaksi...
Eikä tässä ole kyse että itse sitä testailisin, vaan ihan naisten suusta ovat nämä totuudet tulleet =) Myös virtsan hajuun vaikuttaa paljon mitä juo, esimerkiksi jos otan esm kotona saunassa 2-3 0,5 litran omena light siideriä (hartwall) niin virtsa tuoksuu makealle, vaikuttaa myös positiivisesti sperman makuun. Vielä olisi kokeilematta, että söisi tuoretta ananasta ja joisi muutaman tuollasen sidukan päälle, että miten se vaikuttaisi sperman makuun.
Ja kun tätä tarkemmin ajattelee niin täähän on pelkkää kemiaa, hyvät makeat syömingit/juomingit saavat aikaan makeutta, kitkerät, tuliset tai mausteiset varmaan aiheuttaa enemmän sitä pahempaa makua...
Olen kasvissyöjä ja vaimo tykkää että minun mälli maistuu hyvältä.Olemme myös huomanneet että jos edellisestä laukeamisesta on pidempi aika niin sekä satsin maku ja haju muuttuu huonommaksi. Ja se eturauhasen hierominen suihinoton yhteydessä toimii! Spermaa tulee ihan tolkuttoman paljon ja vaimohan tykkää! Kaikki niellään nautinnolla... [quote author="Vierailija" time="14.07.2009 klo 18:56"]
Jos näin harvinainen nainen löytyy, niin ehdotan seuraavaa: työnnä pisin sormi miehen peppuun, jotta yllät eturauhaseen. Painele sitä, niin saat enemmän nieltävää. Tai jos ei suostu, niin anaalikuulat ajaa saman asian. Ejakuloi valtavasti!
[/quote]
Syötä miehelle ananasta. Parhaat asiantuntijat löytyvät Setan forumeilta, varmista sieltä.
..sitä maistele. Jos pakko antaa ruiskia suuhun, niin silloin se niellään saman tien.
yleensä ryntään sylkemään, mutta mies haaveilee suihinotosta jossa saa laueta suuhun ja tai naamalle ja mä nuolen varren puhtaaksi...kovasti yritän itseäni siihen psyykata, kun olisi niin kiva tehdä jotain mistä hän tykkää kovaa, kun tekee mun tykkäämiä asioita mulle, mutta en vain jotenkin pysty =(
no, yrittänyttä ei laiteta! ehkä joskus, pienin askelin eteenpäin. meni siihenkin viisi vuotta että saatoin antaa laueta suuhun, mutta pystynpäs siihen nykyään! toivottavasti tämä homma etenee edes vähään nopeempaa =)
mutta miesten mauissa on kyllä eroja. Nykyisen miehen lastit maistuu jopa inhimilliselle, mutta yhden exän tavarat niin kamalalle ja kirpeälle että oksu meinasi tulla. Vaikka koko ikäni olen suihinotosta tykännyt, niin tuon yhden miehen kanssa ei vaan pystynyt suuhun ottamaan vaikka miten olisi mieli tehnyt..
Kai se kirpeeltä maistu, kun lorautti sun suuhus kusta.
juo paljon vettä, syö terveellisesti salaattia, hedelmiä, kasviksia ym. Hän ei syö lihaa oikeastaan ollenkaan, ainoastaan jonkin verran kanaa ja jauhelihaa. Mälli maistuu aina makealle sokerilitkulle.
Kai se kirpeeltä maistu, kun lorautti sun suuhus kusta.
Ehkä nuo kaksi nyt erottaa toisistaan..
Mun muistini mukkaa nuo siemenet kuuluu kyllä laskea toiseen päähän. Eivät ne suussa idä.
kyllä seksuaalisuudestaan täytyy voida nauttia myös ilman että on 27 lasta.
sun mielestä kortsutkin on sitten vissiin pannassa.
ja pillerit vissiin suoraan helvetistä?
hauskaa että löytyy vielä tänäpäivänäkin näin vanhoollisesti ajattelevia ihmisiä =)
ap
Pähkinöitä kun söin aimo annoksen niin muija ihmetteli että lasti maistu erilaiselle. Kokeilin myöhemmin uudestaan ja se otti asian uudestaan puheeksi. Tiedä sitten oliko se noissa pähkinöisssä se juttu mutta siltä vaikutti.
mä olen huomannu, et mälli maistuu erilaiselta riippuen siitä, kuinka kauan edellisestä laukeemisesta on aikaa.
mä olen huomannu, et mälli maistuu erilaiselta riippuen siitä, kuinka kauan edellisestä laukeemisesta on aikaa.
On miedomman makuista jos edellisestä laukeasmisesta ei ole kauhean kauaa. Itse ottaisin mieheltäni suihin koska vain, mutta ehdotan yleensä vain jos ollaan rakastelu jo sinä päivänä. (Ukko ei suostu uskomaan että pidän spermasta ja on hiukan nolona jos kovin tujua tavaraa). En ole muilta ottanut suihin joten en tiedä noista miesten välisistä eroista... Ehkä kullallani on sitten tavallista miedomman makuiset herkut sillä minä nimenomaan haluan hänen laukeavan suuhun että saan niellä.
Vaimo
Jos näin harvinainen nainen löytyy, niin ehdotan seuraavaa: työnnä pisin sormi miehen peppuun, jotta yllät eturauhaseen. Painele sitä, niin saat enemmän nieltävää. Tai jos ei suostu, niin anaalikuulat ajaa saman asian. Ejakuloi valtavasti!
Tuolla yksi kertoikin miehensä olevan myös kasvissyöjä. Yllätyin itse kun otin ensimmäistä kertaa suihin nykyiseltä mieheltäni, joka on siis kasvissyöjä. Sperma ei maistunut miltään! Edellisenä iltana otettu kalja saa sperman aivan kamalan makuiseksi. Sitä "tuhdistaa" myös liha ja roskaruoka, mutta itse en ole koskaan välittänyt oikeastaan siitä miltä se maistuu. Oletanhan minäkin miehen maistelevan minua, olisi vaikea kuvitella menevänsä sylkemään suihinoton jälkeen...
tulinen kebabpitsa saa spermankin tuliseksi :D
Mun mies on malli ja treenaa sekä syö terveellisesti.. Hän ei juo alkoholia mutta hänen spermansa maistuu ihan kammottavalta.. Tai aikalailla saippua vedelle.. En tiedä miksi eikä hänkään tiedä.. Ollaan kokeiltu ananasta ja kananmunaa ja pähkinöitä sekä vaan sitä eträ hän ei peseydy saippualla. Todella inhottavaa koska tykkään suihinotosta ja sperma ei mua ikinä oo haitannu suussakaan.. Ollasn jopa kokeiltu sitä sormi peppu hommaa, ihan muista syistä tosin. Enkä oo ennnen kuullu et se vaikuttais makuun.. ois kiva saada uudempia kommentteja jos kellään om käynny samoin..