Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän meidän ilmoitustaululle laittama lappu on otettu

Vierailija
09.07.2009 |

pois? Tänä aamuna se vielä oli siinä, mutta äsken, kun vein koiran pissalle, lappu oli pois.

Meille tuli pari vuotias koira (äitini koira, äitini astma paheni, joten koira tuli meille). Joka sitten yhden naapurin mielestä ulvoi yksin jäädessään. Sitä emme kieltäneet ja laitoimmekin kaksi viikkoa sitten lapun ilmoitustaululle (eli silloin, kun saatiin se nimetön lappu oveen). Selitimme, että koira kärsii muuttostressistä ja kiitimme ilmoituksesta jne. Ja koira ei ole entisessä kodissaan ulvonut yksin jäädessään jne.

Viime perjantaina saimme sitten yhden naapuri rapun valittaja ämmän valitusryöpyn päälle (joka kyllä valittaa joka helvetin asiasta!) ja hankimme koiralla haukunestopannan (vaikka meidän rapun asukkaita tuo ulina ei haittaa, koska meidän rapussa on kaksi muutakin koiraa, jotka ulisevat yksin jäädessään). Luulen, että tuo panta on auttanut asiaa, mutta en ole varma. Täytyykin kysyä naapurilta.

Mutta siis, miksiköhän tuo meidän lappu poistettiin ja kukahan sen poisti?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun suurta hupia oli lukea noita lappusia ilmoitustaululla. Nimittäin siinä rapussa eräillä tyypeillä oli tapana valittaa asioista lappusin. Yksi kirjoitti valituslapun, toinen sitten vastaili siihen lappuun omat mielipiteensä. Eikä mitenkään ystävällis-sävytteisiä ne lappuset. Mä en koskaan repinyt niitä pois, mä oikein toivoin että ilmaantuis uusi lappu mitä lueskella.

Että terveisiä vaan sinne perseeseen!!

Vierailija
22/22 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että mulla on parempaa tietoa siitä kuka repii teidän rapuissa lappuset ilmoitustaululta pois ja miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi