Mitä hassua kaverin "äitiyspakkaukseen"?
Teen kaverilleni "äitiyspakkauksen", pienen paketin missä on jotain mitä uusi äiti tarvitsee. Mitä hauskaa sinne voisi laittaa? Mitä hyödyllistä?
Kommentit (13)
*Pari pakettia yösiteitä jälkivuotoon.
*Panadolia särkyihin.
*Silmien päälle laitettavat "pimentimet" jotta päivällä saa unen päästä kiinni paremmin
*Itkuhälytin, jotta äiti uskaltaa torkuille vauvan nukkuessa ulkona
*Kuviollisia harsoja
*Pieniä vaippoja
*Hajusteeton allergiaystävällinen pyykinpesuaine
*Suuri levy suklaata
*Pieniä tutteja vauvalle
*Kaurapussi helpottamaan jännitystä harteissa
*Cuplaton (apteekista) vauvalle ilmavaivoihin
*Uusi vauva-omistajan opas huumorikirja vauvan käyttöohjeista
*Lahjakortti joka oikeuttaa päiväuniin sinun vahtiessasi lasta
pussikeittoja ("lisää vain kuuma vesi"), energiajuomaa, suklaata, vauvanhoitolahjakortti (lupaat hoitaa esim. äidin kampaajakäynnin tms, ajan), vauvalle esim. tuttiketju tms. pientä söpöä... Onhan noita vaikka mitä :-)
ja kivahan tietty on jos ystävä on siihen tekstin itse keksinyt, eli tässä mahis lahjaidea tuoreelle äidille! http://www.nettivaate.fi/naisten-teksti-tpaita-p-1276.html
Itse sain tällaisen paidan mieheltäni, "vuoden äippä 2009"
töistä lähtiessäni uimarenkaan :) Sen päällä sitten istuttiin täällä kun oli paikat vähän hellänä. Mun mielestä oli aika hauska.
Mulle tulee mieleen lähinnä hyödyllisiä, siis äidille itselleen jos ajattelee: Bepanthenia kipeisiin rintoihin, kestoliivinsuojat kokeiltavaksi, jotain tehosyötävää (myslipatukkaa tai vastaavaa), Vauva-lehti (tai 2plus).
Kiva idea oli muuten vauvanhoitolupaus, joskus se, että joku muu kävelee vauvan kanssa 2h, on todella arvokasta...!
Mä sain Lansinoh-voidetta kipeisiin rintoihin. Oli hyvä, en ollut tiennyt sellaista olevankaan.
Naistenlehtiä, suklaata tmv., ne on aina tarpeen!
Jokos geishakuulat alapään kuntoutusta varten oli mainitu? Niitä tarttee kaikki synnyttäneet naiset.
Riippuu siitäkin miten paljon damagea synnytyksessä tulee...Treenaus on parempi aloittaa ilman kuulia, eikä niitä koko kuulia edes välttämättä tarvita, helppoa tehdä lantiopohjalihaksia aluksi vaikka imettäessä.
Mulla ei esim smartballsit pysy edes sisällä, kun on laskeumaa ja kaikkea, tulee vaan paha mieli kun yrittää niillä treenata.
Riippuu siitäkin miten paljon damagea synnytyksessä tulee...Treenaus on parempi aloittaa ilman kuulia, eikä niitä koko kuulia edes välttämättä tarvita, helppoa tehdä lantiopohjalihaksia aluksi vaikka imettäessä. Mulla ei esim smartballsit pysy edes sisällä, kun on laskeumaa ja kaikkea, tulee vaan paha mieli kun yrittää niillä treenata.
Varmaan ne useimmille sopii ja toimii, ainakin itselläni. Niin, ja silloin asia ei pääse unohtumaan kun niitä käyttää.
oli olleet ystäväni miehen mielestä mieluisat :)
Joku on myös kehunut sarjakuvakirjaa, joka kertoo hauskasti raskausajasta ja lapsen syntymästä, nimi oli jotain rusinaan viittavaa.
Baby Blues -sarjakuvakirjan jota luin aina imettäessäni ja se oli niin hillittömän hauska siinä elämäntilanteessa että vieläkin naurattaa.