Olen synnyttänyt kaksoset ja yksösen, montako kertaa siis olen synnyttänyt???
Kiinnostaisi tietää mikä on av:laisten laskutapa tässä asiassa.
Eli olenko synnyttänyt kaksi kertaa vai kolme????
Kommentit (31)
Meillä on kahdet kaksoset ja molemmat sarjat on saatu sektioilla.
että olen g2p3, eli kaksi raskautta, 3 synnytettyä lasta.
alkaako muka sitten sen toisen vauvan kohdalla supistukset alusta? Eli ensin puolen tunnin välein, sitten aina vaan useammin? vai tuleeko se niillä samoilla supistuksilla ulos?
Synnytys alkaa kun supistusten väli on 10 minuuttia. Eli jos niiden supistusten väli alkaa 10 minuutista uudelleen, sitten synnytät toiseen kertaan, mutta jos supistusten väli on alle tuon 10 min heti taas ekan synnyttyä, sitten on jo uusi synnytys kyseessä-
Eikö sitä B vauvaa sitten synnytetä ollenkaan???
Siinä yhdessä synnytyksessä on kaksi ponnistuvaihetta ja lopputuloksena kaksi lasta. Totta kai kaksosten jälkeen voi sanoa "synnytin kaksi lasta", mutta synnytyksiä (niitä synnytystapahtumia) oli yksi, johon kuului kaksi ponnistusvaihetta. Pitääkö tämä vääntää rautalangasta?
Olen synnyttänyt yhden kerran, kaksi lasta.
alkaako muka sitten sen toisen vauvan kohdalla supistukset alusta? Eli ensin puolen tunnin välein, sitten aina vaan useammin? vai tuleeko se niillä samoilla supistuksilla ulos?
Synnytys alkaa kun supistusten väli on 10 minuuttia. Eli jos niiden supistusten väli alkaa 10 minuutista uudelleen, sitten synnytät toiseen kertaan, mutta jos supistusten väli on alle tuon 10 min heti taas ekan synnyttyä, sitten on jo uusi synnytys kyseessä-
alkaako muka sitten sen toisen vauvan kohdalla supistukset alusta? Eli ensin puolen tunnin välein, sitten aina vaan useammin? vai tuleeko se niillä samoilla supistuksilla ulos? Synnytys alkaa kun supistusten väli on 10 minuuttia. Eli jos niiden supistusten väli alkaa 10 minuutista uudelleen, sitten synnytät toiseen kertaan, mutta jos supistusten väli on alle tuon 10 min heti taas ekan synnyttyä, sitten on jo uusi synnytys kyseessä-
A-vauvan syntymän jälkeen laitataan tippaa tulemaan, jotta supistukset alkaisivat mahdollisimman pian. Mullakin oli välissä vain 12 min. Ei siinä kauvaa viiti huiliakkaan kun yks lääkäri yrittää pitää b-vauvaa oikeinpäin, jotta ei pääsisi pyörähtämään perätilaan ja toinen puhkoo b-vauvan kalvoja ja laittaa sitä pinniä päähän.
Yhdet kaksoset olen synnyttänyt, ja neljät "yksöset" Samoin neuvolassa puhuvat, että nyt olen menossa kuudenteen synnytykseen, vaikka 7 lapsi onkin syntymässä.
Koska kyllähän kaksosten syntymien välillä on usein minuutteja, eikä sitä jälkimmäistä ole välttämättä yhtään sen helpompaa punnertaa ulos. Laskisin, että olet synnyttänyt kolmesti ja tuloksena on kolme lasta.
mutta sanoisin, että kaksi raskautta ja kaksi synnytystä. Toisessa synnytyksessä tulee kaksi lasta kerralla. Ei kai kaksosten synnyttäminen ole kaksi erillistä synnytystapahtumaa?
- olet synnyttanyt KAKSI kertaa
tai
-olet synnyttanyt KOLME lasta
Kyllä minä olen synnyttänyt kahdesti vaikka molemmat synnytykset olivat lähes kivuttomia.