Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vonkaamisesta

Vierailija
26.05.2008 |

Olen lukenut monilla palstoilla että seksiä vongataan. Minua se on ihmetyttänyt, että pitää vongata, että saa seksiä. Kertokaa te joilla vonkaamista harrastetaan, että miten se tapahtuu? Kerjäättäkö te toiselta että "annatko illalla pi***a?" vai millasta se vonkaaminen on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää naiselta anella lähes polvillaan. Tai muutenkaan suostutella. Sehän on nöyryyttävää. Ketä sellainen innostaa?

Vierailija
2/4 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei pyydetä, mutta ehdotellaan, yleensä kyllä enemmän eleillä ja teoilla kuin sanoilla. Iso ero, p*llun pyytely olisi aikamoinen turn off. Silti sanon vonkaamiseksi, kun toinen taputtelee pepulle ja hinkkautuu liki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää naiselta anella lähes polvillaan. Tai muutenkaan suostutella. Sehän on nöyryyttävää. Ketä sellainen innostaa?

No eikai tuo voi olla totta...

Ei minua sellainen seksi kiinnostaisi jos toinen antaisi "säälistä". Vai antaako naiset säälistä vaikkaa yhtään kiinnostaisi?

Vierailija
4/4 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkaamista kun ovat kaikki tyrmätyt aloitteet, mutta kutsumalla aloitteita vonkaamiseksi voidaan sitä toista vielä vähän alistaa henkisesti kun pihtari muutenkin on jo päässyt niskan päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi