Yhdestä ainoasta kerrasta raskaaksi? Gallup!
Kommentit (24)
siis samalle isälle, aviomiehelleni ja ikäni on nyt 38. aina on tärpänny, kun on ollut ajatuskin. paitsi kuopus on täysi yllätys.
ikää ekan kohdalla 24v, toisen 29v
ja vaikka hain jälkiehkäisypillerinkin. Oli siis tarkoitus tullakin...
sai alkunsa esikoinen, ollessani 30-vuotias.
Ei ja joo, en uskonut et keskenmenon jälkeen voi tulla uudestaan niin nopeasti raskaaksi. Joten ei käytetty ehkäisyä, ja heti kun kävi ilmi että olinkin raskaana niin onnellinen olin. Ikä 29
Muutama viikko sitten uutisoitiin kaksosista, joilla oli eri isät (ihan luomusti saaneet alkunsa). Muitakin vastaavia tapauksia on ollut.
Ei koskaan ole kukaan vielä tullut raskaaksi useammasta kuin yhdestä siemensyöksystä!
ihan perätysten. Raskaaksi tuloon olisi kyllä riittänyt se yksikin.
Mies oli reissuhommissa joten seksiä oli yhden ainoan kerran koko kierron aikana ja siitä sai poika alkunsa
Siittiöt elää viisikin vuorokautta munanjohtimissa.
ihan perätysten. Raskaaksi tuloon olisi kyllä riittänyt se yksikin.
1. ensimmäinen seksikokeilu ja raskaaksi (kondomi hajosi) ei siis todellakaan suunniteltu juttu
2. ekasta yrityskerrasta, toivottu
3. ekasta yrityskerrasta, toivottu
Nyt yritetty jo pari kiertoa seuraavaa...
olin 26v, tarkoitus
olin 28v, tarkoitus
ja ikää
1. 16
2. 26
3. 28
1. ensimmäinen seksikokeilu ja raskaaksi (kondomi hajosi) ei siis todellakaan suunniteltu juttu 2. ekasta yrityskerrasta, toivottu 3. ekasta yrityskerrasta, toivottu Nyt yritetty jo pari kiertoa seuraavaa...
yhdestä ainoasta kerrasta kuitenkin raskaaksi tulet.
ekasta kerrasta.
eka oli "vahinko" olin 22 v.
toinen tuli eka yrittämällä, 29 v. otin siis pois ehkäisyn edeltävänä päivänä, seuraavana päivänä yhdyntä jonka viikon päästä testasin tuottaneen tulosta.
poika 3v tarkoitus
tyttö 1,5v tarkoitus
poika 2kk vahinko=)