Mitä sanoisit koulukiusaajallesi?
Olen itse miettinyt, että kävisin tapaamassa näitä henkilökohtaisesti nyt aikuisena.
Kommentit (70)
On ollu sen verran happeningia koulujen jälkeen, etten varmaan tunnistaisi enkä muistaisi vaikka tulisivat ilmoittamaan että hei, mä kiusasin sua ala-/yläasteella :D Ei siinä varmaan mitään keksisi, ehkä jonkun öö, ok tyyppisen vastauksen XD
Julkaisin just ensimmäisen runokirjan. (Taiteilijanimellä). 🖤
Kiitos siis, että kiusasitte jotta sain kokea sen elämän synkän puolen, jolla teen nyt rahaa.
Jos tulisi pyytämään anteeksi niin sanoisin varmaan että ok, tämä selvä, eiköhän anneta vanhojen asioiden olla. Mutta en myöskään halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä jatkossakaan, tämän voisin kertoa jos hän kysyisi miksi en hyväksy kaveripyyntöä facessa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos siis, että kiusasitte jotta sain kokea sen elämän synkän puolen, jolla teen nyt rahaa.
Suomalaiset on tunnetusti runokansaa. Joko on eka painos myyty loppuun?
Omista kiusaajistani olen päässyt jo yli. Ehkä elämä opettaa heitä, ehkä ei. Aivan sama.
Oman lapsen kiusaajille toivon tukea ja apua elämään, ovat selvästi vaikeasti ongelmaisia. Toivon myös, että saavat kolminkertaisesti sen mitä ovat aiheuttaneet.
Sylkäisisin tyypin kengille ohikulkiessa
Ei muuta sanottavaa
Lukisin Hammurabin lakia hänelle. Sen jälkeen saisi maistaa siis omaa lääkettään. Oikeutta vihdoinkin hänellekin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on tunnetusti runokansaa. Joko on eka painos myyty loppuun?
Ne ostaa/lataa kirjan, ketkä kokee runoni itsensä kaltaisiksi.
Ja kyllä täältä Suomesta myös lukijoita löytyy. =)
Haista pska. Ja toivon että lapsiasi kiusataan rankasti niin tiedät miltä vanhemmistakin tuntuu. Ja vielä potku perseelle.
Oikeasti fiksuinta on unohtaa koko caccaläjä ja mennä elämässä eteenpäin.
minäki toivon lapseni kiusaajille tukea- sellainen parimetrinen rautaputki pebasta sisään ja suusta ulos saattais tukea sopivasti. ei pääsis heilumaan ikävästi.
En itse halua tietää hänestä mitään. Pelkkää ilmaa.
Aika sairaita ihmisiä täällä vastailemassa. Hankkikaa apua jos ajatukset noin väkivaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
En mitään.
Eikä sanoisi kukaan muukaan jos totta puhutaan.
Kiitos kun pilasitte lapsuuteni ja vaikuttaa myös aikuisena mun elämään. (Neljän vuoden ajan alakoulussa.)
Sitten vedän turpaan.