Miehelle 2, mulle ei yhtään :´(
Miten mies voi nauttia kahden orkun edestä, kun rakkaalle naiselleen ei vaivaudu antamaan yhtäkään. Eihän tämä joka kertaista ole, mutta kyllä jäi illalla kurja fiilis miehen todetessa, että on aika alkaa nukkumaan. Itselleni on tosi tärkeää toisen nautinto ja annoinkin kiusoittelevaa suuseksiä ym. joista tiedän miehen nauttivan. Olen jopa kertonut välillä hoitelevani itseni miehen nukahdettua, jos jään ilman. Siitä mies pahoittaa mielensä, kokee epäonnistuneensa.
Kommentit (15)
voitko ajatella että ostat sopivan lelun millä saat orkun niin montakertaa kuin haluat jos miehesi ei voi auttaa tai ei niitsi. Orkku kuuluu sullekkin.
Ehkä miehesi luuli, että sait.
Jos ei, lemppaa moinen miessukukunnan halventaja.
Kyllä hän tasan tarkkaan tietää ja tuntee, kun saan. "Huudan" ja kiemurtelen siihen malliin...
Jäi vaan paha mieli koko päiväksi, kun tuntuu niin välinpitämättömältä hänen käytöksensä.
laittaisin jääkaapin oveen listaan 2+0, 1+1, 1+0, 2+1.... ja kuukauden päätteeksi ynnättäis, montako orkkua kumpikin sai. Tähän ei siis laitettais niitä yksikseen saatuja.
Mies tietää, että puuhailen yksinkin, mutta oikeasti teen niin vain, koska yheteinen rakastelu ei ole tarpeeksi tyydyttävää. Tunnen itseni hylätyksi ja vähemmän arvokkaaksi, kun mieheni ei pidä mun saamista yhtä tärkeänä kuin omaansa. Tottakai hän haluaa, että nautin, mutta mulle jää tosi turhautunut olo, jos homma loppuu ennen aikojaan.
meillä muija saa 10 ja sitten minä en yhtään, kun kuulema turpoaa paikat liian umpeen. mieluusti olen rehellinen sovinisti ja keskityn vain itseeni edes joka toinen kerta, kerrat kun ovat harvassa.
onko naisille olemassa mitään "apteekki-essoa" kertojen tihentämiseksi?
Onko orkku pakko saada juuri yhdynnässä? Minusta tärkeintä olisi ylipäätään molempien tyydytys, oli tapa mikä tahansa. Sen kun kaikki mieltäisivät.
Tällä miehellä oli tapana aina pyytää ensin suuseksiä loppuun asti (olen Hyvä siinä) ja hän JOKA KERTA lupasi, että sen jälkeen pannaan sitten niin että minäkin saan (saan helpoiten orkun yhdynnässä). Ja katin kontit!! Joka kerta mies suuseksillä suuhuni lauettuaan käänsi kylkeä ja alkoi nukkua?! Kyllä kuulkaa alkoi sapettaa moinen! Joten aloin olla vähemmän ja vähemmän kiinnostunut seksistä. Niin mitä tekee mies? Alkaa haukkua mua kylmäksi ja frigidiksi?!? Ja vielä sanoi, että jos ei kotoa heru, niin hänellä on oikeus hakea muualta!
Hänen jälkeensä kukaan miesystävistäni ei ole voinut uskoa, että mua on haukuttu kylmäksi ja frigidiksi, sen verran seksuaalinen olento olen!
Mutta kyllä se niin on, että niin metsä vastaa kuin siihen huutaa. Ihan turha on miesten ruikuttaa huonoa seksiä kotona, jos eivät anna naiselleen (koskaan) nautintoa!!
PS. Jos ap miehesi nimi on Pasi, niin hyvin voi olla sama mies kyseessä. Sääliksi käy, sen miehen itsekkyydellä ei ole rajoja!!
Niinkun makuja on moneksi. Edustan sitä harvinaista miesrotua, joka ei täpöllä nauti finaali-suuseksistä.
Ja se molempien tyydytyksen tahallinen puute pitäisi mun mielestä luokitella jonkunasteikseksi henkiseksi väkivallaksi. Aika sairaassa suhteessa taidan elää, kun katsoo miten kovista haluista täällä kirjoitellaan...
Tuollainen mies saakin loukkaantua kun ei ymmärrä tyydyttää naistaaan, kun on itse saanut orkut. On surkeaa lukea miten paljon on miehiä jotka eivät viitsi tyydyttää naisiaan orgasmiin asti. Ei ihme jos pitemmän päälle nainen hakee hoitoa muualta. M.59
Ja sitten päälle, tuo ukko vielä pihtaa, antaa kun sattuu itse haluamaan, ja 9 kertaa 10:stä, minulla jää homma puolitiehen.
ymmärrä tekonsa itsekkyyttä??!! Väkisinkin tulee mieleen "kostaa" jättämällä esim. miehen tarvitsemat vaatteet pesemättä samassa koneellisessa, unohtamalla kaupasta jotain miehelle tärkeää tai muuta vastaavaa. Eritoten tekisi mieli lopettaa yhdyntä juuri kun mies alkaa tulla ja alkaa höpöttämään vaikka ikkunoiden pesusta.
Esileikki meillä oli sellaista, että mies makasi sängyllä liikkumatta silmät kiinni ja sai suuseksiä. Sitten kun oli valmis, käytiin hommiin. Mua ei koskenut sormellakaan, ei suukkoa, ei halausta, ei hieromista, ei mitään. Sitten sain vielä päälle haukut kun en kostunut!
Ja kun vaadin että minutkin otetaan esileikissä huomioon, niin mies kävi valittamaan, että taidan olla fridigi kun en normaalisti kostu. Eli normaalisti olisi tarkoittanut sitä, että kerta toisensa jälkeen kostuu siitä, että saa antaa miehelle suuseksiä.
No se onkin exä!
minä otin suihin, tein aloitteet ja pukeuduin hepeniin ja opin lopulta saamaan orkun muutaman minuutin yhdynnässä, ilman esileikkiä tai että minua olisi edes hyväilty, suuseksiä en saanut koko suhteen aikana kuin alussa kerran.
No hän on siis exä. Nyt on ihanuus :) mies tyydyttää mun monta kertaa jo ennen yhdyntää, jonka aikana saan vielä useita kertoja, koska hän itse ei laukea kovin nopeasti. Joten tässä on hyviä puolia: ilman exääni en tajuaisin arvostaa nykyistä miestäni näin älyttömän paljon. Ilman exääni en olisi ottanut vastuuta omasta orgasmistani ja kehittynyt tasolle, jolla saan kun mies työntyy sisään melkein ;)
Puhuminen miehellehän ei muuten auta. Mies joko on seksuaalinen ja kiinnostunut naisen tyydyttämisestä, tai sitten ei ole. Sama pätee varmaan naisiinkin. Joten muutosta on turha odottaa.
Kyllä mies muuttuu, sitä sanotaan oppimiseksi. SE on sitten eri asia, haluaako oppia uusia temppuja vai ei...
Sen olen oppinut, että sukupuolesta riippumatta muutoshalukkuus on se mikä kertoo siitä kykeneekö ihminen muuttumaan vai ei. Kuka tahansa voi vaihdella ruokalistaa tai saippuamerkkiä, mutta kuka haluaa kokeilla roolileikkejä, kimppaa, parinvaihtoa, bi-juttuja, uutta ammattia jne.
Erittäin hyvä oli tuo kommenttisi, että PITÄÄ OTTAA VASTUUTA myös itse itsestään.
kuinka ilkeää mieheltäsi. Jos olisit minun nainen, niin sinä sisit 10 ja minä yhden.
Haluaisitko apua ja antaisin sinulle nuo 10 vaikka jo tänään?