Onko kukaan lentänyt TUI-lomalennolla etelään?
olen lentopelkoinen ja nyt hirvittää kun huomasin, että meidän lento onkin tuolla koneella. Onko joku vanha ruosteinen paska koko kone, uskaltaakohan sinne lasten kanssa ollenkaan? :) perhana kun luulin, et finnairilla mennään, vaikka ei kai sillä nyt mitään väliä ole mutta silti...
Kommentit (27)
sekä eurooppaan että kaukomaille. Ihan samanlaisia koneita ovat kuin muutkin, ei mitään eroa esim. finnairiin (paitsi palvelu parempaa kuin finskillä). Mä nykyään nimenomaan suosin juuri noita tui-lentoja, otan aina mieluummin sen kuin finnairin. Meillä aina kaikki sujunut hyvin, ei ole ollut myöhästymisiä tms.
et silleen. Mutta kiitos asiallisista ja sivistyneistä vastauksista :)
olen tosi lentopelkoinen ja tuntuu, että siitä syystä vain Finnairilla pääsen matkalle. Onko tämä just se lentoyhtiö, jolla Finnmatkat lentää?
Todella, sivistyksellä ja lentopelolla ei ole mitään yhteistä!!!!
olen tosi lentopelkoinen ja tuntuu, että siitä syystä vain Finnairilla pääsen matkalle. Onko tämä just se lentoyhtiö, jolla Finnmatkat lentää?
Todella, sivistyksellä ja lentopelolla ei ole mitään yhteistä!!!!
on lentopelolla ja Finnairilla sitten?
uskallatte finnairilla lentää? Miksi? Eikös lentopelko ole samaa pelkoa, oli se kone mikä tahansa? Mun mielestä finnair on ihan yliarvostettu lentoyhtiö suomalaisten mielestä, ei se ole sen kummempi kuin muutkaan. Esim. tuo Tui on ihan yhtä hyvä. Eli todellakin uskaltaa lentää tuolla Tui:lla!
Finnairiin luotetaan.Kaikkia vikoja ja ränkkiä ei kerrota uutisissa :)
mutta ei niitä viihtyvyydeltään kyllä Finnairin koneisiin voi verrata. Finnairin turistiluokka tuntuu ihan business-luokalta noihin ahtaisiin TUIn sardiinipurkkeihin verrattuna. Lisäksi ärsyttää, kun koneessa kaikki maksaa extraa...
13h edestakaisin Dominikaaniseen lentäneenä... Eikä kannata maksaa lisää extra jalkatilasta tms, ei ollut mitään eroa.
Käväistiin perhelomalla kanarialla tui:n koneella. Koneessa oli samaan aikaan 18 vauvaa + muut lapset.
Ainoana metelin aiheuttajana oli yksi känni-mummo, joka jonotti vessaan. Mutta muuten ihan miellyttävä lento. Kone oli todella siisti ja vaipan vaihto onnistui loistavasti.
Ruoka tarjoillaan lapsille paljon aikaisemmin, kun aikuisille, jotta vanhemmat voivat auttaa syömisessä ja saa itselleen ruokarauhan.
13h edestakaisin Dominikaaniseen lentäneenä... Eikä kannata maksaa lisää extra jalkatilasta tms, ei ollut mitään eroa.
me otettiin se premium-luokka, siinä on kyllä tosi tilavat paikat ja paljon muutakin ekstraa. Kyllä mun mielestä niissä paikoissa on aika iso ero, meillä oli Mauritiuksen lennolla ihan peruspaikat, ja kyllä kadehtien katsoin niitä paikkoja, jotka olivat siinä koneen etuosassa... (eli just se premium-luokka). Siinä comfort-luokassa ei varmaan paljon ole eroa peruspaikkoihin. Mutta, mun mielestä kyllä noi TUI-lennot on ihan viihtyisiä, mä olen eri mieltä siinä, että Finnairilla olisi jotenkin viihtyisämpää. Mielestäni se on juuri päinvastoin! Meillä oli Meksikoon Finnairin lento ja se oli yhtä tuskaa! Ja palvelu paljon huonompaa kuin TUI:lla.
Varmaan aika monikin kun se finnmatkoilla aika monella lomalennolla on käytössä ja niillä todellakin aina porukkaa riittää :)
et silleen. Mutta kiitos asiallisista ja sivistyneistä vastauksista :)
Mutta ruosteiseksi paskaksi kuvitteleminen heti kun ei ole kyseessä finnairin kone on sivistymätöntä moukkamaisuutta.
TUI:han on matkatoimisto, ei mikään yksittäinen lentoyhtiö. Eli koneet ja lentohenkilöstö voivat olla miltä tahansa ketjuun kuuluvasta lentoyhtiöstä.
saako sinne ottaa esim. lentokentän kahvilasta mukaan omia eväitä tai myydäänkö lennolla esim. sämpylää? Me ollaan menossa parin viikon päästä TUI:n lomalennolla Italiaan eikä todellakaan viitsitty maksaa 19 euroa aikuisten lentokoneaterioista kun vain menomatka on pidempi (6 h), paluumatka on sit alle 4 h. Mutta ehkä tossa 6 tunnin aikana vois jonkun pienen sämpylän nauttia...
ole kyllä koskaan nähnyt että jollakin ei olisi sitä ruokaa ollut... Enhän toki koko konetta ole nähnyt, mutta siinä lähialueella ainakin kyllä kaikki aina on sen ruoan syöneet.
Kyllä! Sama kuoleman riski on Finnairilta kuin muillakin koneilla
En ole.
Ja onpa harvinaisen ärsyttävä nimi firmalla.
Ei se Finski vissiin maailman ainoa luotettava lentoyhtiö ole..