Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en samperi soikoon pääse edes siivoojaksi;(

Vierailija
07.07.2009 |

Laitoin hakemukset viiteen kotipalveluun, eikä mitään vastauksia ole tullut. Kohta kyllästyn.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla koulutus ko. alalle, kato jos sinne on hakijoina ollu koulutettuu väkeä niin nehän ne pääsee.

Vierailija
2/19 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkinto on myrkkyä, kun yrittää löytää suorittavan tason työtä. Jos omatuntosi antaa myöden ja osaat valehdella sujuvasti, sano vaikka olleesi kotirouvana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouva olinkin 8 vuotta ja mitään tutkintoa ei ole. Mä kun oikeasti vain haluaisin töihin, ansaita leipäni ja vattu kun ei mihinkään pääse. ap

Vierailija
4/19 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun aina sanotaan, että hae siivoojaksi, sinne pääsee kuka vaan, joopajoo;(

Vierailija
5/19 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paikkoja on mihin pääsee melko varmasti:) Ei ole minulle ollut ongelma vaikka koulutusta on vain peruskoulu, lukio menossa ja työhistoriassakin vuosikausien aukko.

Vierailija
6/19 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin akateeminen työtön, enkä päässyt edes siivoojaksi töitä hakiessani.

Kumma kun siivoojan koulutusta vaaditaan suomlaiselta, mutta ei ulkkikselta. Tuttavapiiriini paljon ulkomaalaisia, jotka ovat päässeet siivoajiksi jopa ilman oleskelulupaa ja ilman koulutusta.

Vierailija
7/19 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paikkoja on mihin pääsee melko varmasti:) Ei ole minulle ollut ongelma vaikka koulutusta on vain peruskoulu, lukio menossa ja työhistoriassakin vuosikausien aukko.

Vierailija
8/19 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin johokin ruoka kauppaan kassalle, paremmat lisät.

Vierailija
9/19 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä olet ilman tutkintoa niin miten luulet, että sulle riittäisi töitä kun ei riitä edes korkeaakoulutetuille ja niille keillä on aukoton työhistoria?!

Vierailija
10/19 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koteja. Varmasti töitä riittää!

Missäpäin asut?

Vierailija
11/19 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ym ym. Työhistoriaa on n. 17 vuotta myyjänä. Takana myös nykyaikainen kassakoulutus ja rutkasti muuta kokemusta. Kun ei niin ei. ap

Vierailija
12/19 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koteja. Varmasti töitä riittää! Missäpäin asut?

Vierailija
13/19 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en aikoinaan 90-luvulla olisi päässyt kuulemma edes talouskouluun meidän lukiomme opon mukaan. Kirjoitin magnan paperit, "pääsin" kauppaopistoonkin ja jopa yliopistoonkin. Tosin yliopistosta en millään pääse pois :-)

Vierailija
14/19 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae myös isoihin kiinteistönhuoltofirmoihin, niistäkin kohta kesätyöläiset lähtevät..

Vierailija
15/19 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ym ym. Työhistoriaa on n. 17 vuotta myyjänä. Takana myös nykyaikainen kassakoulutus ja rutkasti muuta kokemusta. Kun ei niin ei. ap

äläkä luovuta vaan jatka hakemista. nyt ei niin helpolla saa mitään töitä ja kestää kauemmin. välitysfirmojen kautta varmasti riittää töitä! esim staff point, varamies.

Vierailija
16/19 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko vaan siivous- tai myyntityötä? Oletko hakenut hoitoapulaisen työtä? Esim. Helsingin kaupungin laitoksissa se on nykyään lähes pelkkää siivousta. Myös lastenhoitajan työtä on aika paljon.

Niin siis itse olen tehnyt nimenomaan keikkatöitä mutta niitäkin on useimmiten ollut vaikka joka päivälle.

Vierailija
17/19 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko vaan siivous- tai myyntityötä? Oletko hakenut hoitoapulaisen työtä? Esim. Helsingin kaupungin laitoksissa se on nykyään lähes pelkkää siivousta. Myös lastenhoitajan työtä on aika paljon. Niin siis itse olen tehnyt nimenomaan keikkatöitä mutta niitäkin on useimmiten ollut vaikka joka päivälle.

Vierailija
18/19 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin hakemukset viiteen kotipalveluun, eikä mitään vastauksia ole tullut. Kohta kyllästyn.

Seil on töitä

Vierailija
19/19 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä syksyllä uudestaan, niin ehtivät paremmin vastata kyselyihin.