Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh, vauva 3 viikkoa ja mulla vauvakuume!!

Vierailija
19.07.2009 |

Uskomatonta, kahden aikaisemman kohdalla pakkasin mammavaatteet visusti pois enkä ajatellutkaan enää tulevani raskaaksi. Nyt on ihan eri fiilis, mietin jo, millaisella ikäerolla usklataisi...

Mulla oli hankala raskaus ja synnytys käynnistettiin ja oli tosi nopea (alle tunti, ponnistus 3 sekuntia), mutta nyt on jo niitäkin ikävä! En olisi uskonut.

Onkohan tämä jotain hormoni-mylläkkää vai mitä ihmettä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonimylläkkää, anna vauvalle tilaa olla vauva.

Vierailija
2/8 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämän nyt olemassaolevan pitää olla heti isosisko tai -veli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei menkoista ole vielä tietoakaan ja imetyskin on aktiivisesti käynnissä joten joudun kai tosissaan kuumeilemaan uutta vauvaa jonkin aikaa...totisesti haluaisin raskautua vielä tämän vuoden aikana!

Vierailija
4/8 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että sellainen 1,5 v. voisi olla sopiva ikäero, riippuen tietysti lapsestakin... Aikaisempien ikäero oli 2,5 v. ja minusta se tuntuu nyt himpun verran liian isolta.

Jotenkin en kestä ajatusta, että tämä olisi meidän viimeinen vauva. :( Ei enää vauvakuumeilua, positiivista raskaustestiä, ultria, vauvahankintoja, synnytystä, niitä ihmeellisiä ihan ekoja päiviä jne...

Vierailija
5/8 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama vika. : ) Alko suunnilleen samantien kun vauva synty. "mä haluan kokea tän vielä!" Nyt vaan suostuttelen miestä kolmoseen... Tosin ei vielä kakkonen on reilu 3kk. Ehkä ens kesänä...

Vierailija
6/8 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voiko jäädä pysyväksi? ;) Ihme, ettei aikaisemmin ole tälläistäkään ilmiötä ollut... Ajattelin tosiaan, että nyt on lapset tehty. Olenkohan tulossa vanhaksi? ;))

Vierailija
7/8 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista kaiken sen raskausaikana saamasi huomion jälkeen kaivata sitä aikaa, kun ei vielä tarvinnut hoitaa vauvaa ja valvoa öitä vaan sai olla kaikkien ihailun ja huomion kohteena..

Vierailija
8/8 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 2vkon ikäinen nuorin, pojat 2v ja 1v aikasemmat.. Ja täytyy kyllä sanoa, että raskausaikaa ei oo ikävä, varsinkaan viimesiä 2kk.. oli tuskaa.

Mutta totesin, että jos itestä on kiinni, ni tämä ei jää tähän.. On nuo kaikki pojat niin ihania. Vaikkakin totesin, että jos tästä päivästä selviän hengissä, ni selviän ihan mistä vaan, ku mies eka päivää vauvan syntymän jälkeen töissä, 2v ja 1v tappelee koko ajan tai sit tekee yhteisneuvossa jotain ihan älytöntä, kuten levittää tuhkaa takasta.