Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"koiraihminen kissaihmiseksi"??

Vierailija
07.07.2009 |

Mulla on "aina" ollut koiria, elämäni ensimmäinen kissa saapui muutama kuukausi sitten taloon. Olen ihan myyty :)

En enää koskaan ota lisää koiria, jos kissat ovat noin ihania ja helppoja. Allergian takia en ole aikaisemmin edes ajatellut kissaa, vaan kun tuo nakukatti saapui ja allergiaa ei tullutkaan :D

Voiko ihminen olla ns. koira tai kissaihminen?

Koiruudet toki ihania nekin, nyt vaan ymmärrän ensimmäistä kertaa mitä ns.kissaihmiset tarkoittavat ylistäessään ylväitä eläimiään!

ps.tätä viestiä ei kannata ottaa "liian vakavasti" ;D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäsin jopa kissoja. Kunnes sitten meille otettiin kissa miehen toivomuksesta, ja nyt olen 100% kissaihminen :). En tajua miten en ennen tykännyt niin kissoista, nehän on aivan ihania :-)). Oli aivan väärä kuva ennen kissoista! Kyllä koiristakin vieläkin tykkään, kuten kaikista eläimistä, mutta kyllä kissat on ehdottomasti ihanimpia!

Vierailija
2/2 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli aina ollut koiria sekä kissoja, mutta mieheni ei voi sietää koiria ja hänellä oli kyllä kissa. Itselläni todettiin koira-allergiakin, joten olosuhteiden myötä minusta tuli kissaihminen, joka juuri on lisännyt pesuettaan yhdellä uudella lauman jäsenellä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä